ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

DYNAMIKA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ W WARUNKACH GLOBALIZACJI


OLSZEWSKI L.

wydawnictwo: WYD UN WROCŁ , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 33.00 Twoja cena  31,35 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Spis treści:

Słowo wstępne


Determinanty zmian w gospodarce światowej

Leon Olszewski, Regulacja gospodarki światowej
Zdzisław W. Puślecki, World Trade Organisation (WTO) and the issues of further reductions of international trade barriers in the condition of globalisation
Nina Slanevskaya, The bond of justice
Constanţa Popescu, Constantin Popescu, La durabilité telle qu’elle apparaît dans la relation entre le systeme socio-économique et le capital naturel
Alain Nurbel, Avantages compétitifs et frontieres de la fi rme multinationale: nouvelles réfl exions liées a l’économie de la connaissance
Małgorzata Wachowska, Znaczenie bezpośrednich inwestycji zagranicznych dla rozprzestrzeniania się wiedzy, oceniane na podstawie zmian w produktywności czynników wytwórczych


Uwarunkowania mikro- i makroekonomiczne działalności gospodarczej

Magdalena Raftowicz-Filipkiewicz, Kraj jako marka handlowa
Beata Sieńko, Znaczenie przejścia na euro z punktu widzenia polityki pieniężnej realizowanej w Polsce
Urszula Banaszczak-Soroka, Zorganizowany rynek kapitałowy elementem systemu finansowego
Katarzyna Murawiak, Synergia jako element warunkujący konkurencyjność MSP funkcjonujących w klastrze
Anna Ćwiąkała-Małys, Problem dyscypliny finansów publicznych w państwowej szkole wyższej. Zarys prawny
Irena Kin-Dittmann, Handel elektroniczny w Polsce
Renata Raszewska-Skałecka, Rola organizacji pozarządowych w działalności gospodarczej na przykładzie fundacji
Maciej Kucharski, Wskaźnik korporacyjności – ujęcie dla rynku producentów samochodów


Prawne aspekty zmian w działalności podmiotów gospodarczych

Krzysztof Biernacki, Transakcje sekurytyzacji aktywów w Polsce – stan obecny i perspektywy rozwoju
Małgorzata Sieradzka, Nieuczciwa reklama jako przykład czynu nieuczciwej konkurencji
Elżbieta Stańczyk, Piotr Stańczyk, Przypadek rynku wartości negatywnych
Marcin Czerniec, Ewolucja podatku od spadków i darowizn z punktu widzenia celów ekonomicznych.


292 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022