ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

DAJ SIĘ POZNAĆ OD NAJLEPSZEJ STRONY: KRÓTKI KURS AUTOPROMOCJI I LANSU


KLAUS P.

wydawnictwo: HELION ONE PRESS , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 49.00 Twoja cena  46,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

  • Wzbudzanie zainteresowania, ekscytacji i podziwu wobec własnej osoby
  • Stosowanie chwytliwych technik komunikacyjnych
  • Wykorzystywanie nowoczesnych technologii w autopromocji
  • Czerpanie korzyści z pozytywnego szumu wokół Ciebie

Zapewne znasz ten żart, w którym szczur skarży się chomikowi na swój los, narzekając, że choć obaj są tak do siebie podobni, chomika ludzie uwielbiają, a szczura z uporem tępią. Odpowiedzią chomika jest celne spostrzeżenie: "Problem w tym, chłopie, że masz kiepski PR!".

A Ty, czy również czujesz się niedoceniony i zauważasz, że otaczają Cię ludzie, którzy wcale nie są od Ciebie inteligentniejsi, zdolniejsi czy bardziej urodziwi, a jednak to właśnie oni awansują w pracy, mają większe powodzenie u płci przeciwnej i budzą powszechną sympatię? Jeśli w tej miniankiecie na wszystkie pytania odpowiedziałeś twierdząco, mamy dla Ciebie propozycję nie do odrzucenia. Sprawdź, jak radzą sobie z tym zagadnieniem zawodowcy, i zacznij wreszcie stosować niezawodne techniki autopromocji.

Odrzuć fałszywą skromność i pokaż, ile jesteś wart! Chwalenie się własnymi osiągnięciami i zaletami to żaden grzech. Dowiedz się, jak przyciągać uwagę innych w sposób dyskretny, lecz zniewalający. Naucz się nawiązywać trwałą więź z ludźmi i roztaczać wokół siebie zaraźliwą energię, sprawiając wrażenie osoby, która jest pewna tego, co osiągnęła i dokąd zmierza. Jeśli sam nie zainwestujesz w promowanie siebie, nikt Cię w tym nie wyręczy!


Spis treści:

Podziękowania (9)
Wstęp. Czego nauczył mnie mój ojciec, a czego Hollywood (13)
Rozdział 1. Mity o autopromocji, które nie dają nam żyć (27)
Rozdział 2. Jakie są zatem Twoje dobre strony? (47)
Rozdział 3. Sztuka lansu w biurze i poza nim (75)
Rozdział 4. Techno-lans: autopromocja XXI wieku (93)
Rozdział 5. Rozmowa o pracę: jak chwaląc się, utorować sobie drogę do środka (115)
Rozdział 6. Okresowa ocena pracownika: dobry, zły i brzydki (137)
Rozdział 7. Kiedy nie masz "prawdziwej" pracy (155)
Rozdział 8. Gdy działasz samodzielnie (175)
Rozdział 9. Lans-rady (195)
Rozdział 10. Wyznanie i dwanaście wskazówek dotyczących autopromocji (223)


240 stron, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022