ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 387.00 367,65   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

STRATEGY A VIEW FROM THE TOP


DE KLUYVER C. PEARCE J.

wydawnictwo: PEARSON ED , rok wydania 2011, wydanie IV

cena netto: 387.00 Twoja cena  367,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Gain a strategic edge in today’s business world.

This short, up-to-date, practitioner-oriented guide was meant to effectively prepare practicing executives, and MBA and EMBA students for top management responsibilities.

The fourth edition includes new content, reordered topics to improve the flow of the subject matter, and numerous updated examples and vignettes.


Table of Contents

Chapter 1: What is Strategy?
Chapter 2: Strategy and Performance
Chapter 3: Analyzing the External Strategic Environment
Chapter 4: Analyzing an Industry
Chapter 5: Analyzing an Organization’s Strategic Resource Base
Chapter 6: Formulating Business Unit Strategy
Chapter 7: Business Unit Strategy: Contexts and Special Dimensions
Chapter 8: Global Strategy Formulation
Chapter 9: Corporate Strategy: Shaping the Portfolio
Chapter 10: Corporate Strategy: Managing the Portfolio


240 pages, Paperback

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022