ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MASTERING FASHION MARKETING


JACKSON T. SHAW D.

wydawnictwo: PALGRAVE MACMILLAN , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 70.50 Twoja cena  66,98 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

This is the first book on the subject that combines contemporary marketing theory with analysis of operational marketing practice within the fashion industry.

It contains the views of key practitioners and much original case study material from leading fashion organizations to provide unique insights into the reality of fashion marketing.


Table of Contents

Introduction

The Customer and Fashion Consumption
Marketing Research and Information for Fashion
Fashion Segmentation, Targeting and Positioning (STP)
Marketing Mix: The Fashion Product
Marketing Mix: Pricing in Fashion
Marketing Mix: Promotion and Marketing Communications
Marketing Mix: Place - Channels of Distribution and Service
Branding in Fashion and Luxury
New Approaches to Fashion Marketing
Strategic and Tactical Planning in Fashion Marketing

Glossary
Index


400 pages, Paperback

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022