ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

UNIQUE NOW OR NEVER


KUNDE J.

wydawnictwo: FT/PH , rok wydania 2002, wydanie I

cena netto: 210.00 Twoja cena  199,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Our parents valued products. Tangible, measurable, reassuringly solid things. Today, products are almost indistinguishable. Our generation of consumers focuses on attitude, emotional content and immaterial value. If you want to sell me a power drill, don't tell me how many watts the engine is; tell me how good I'll feel when a set of shelves I've put up stays up. This is the New Value Economy.

Value differentiation is a crucial factor for success and the question on everybody's mind is simple: How do I stand out in the turmoil? What does it take to be unique? First you have to change your mindset. Always front a company with the brand-never ever the product.

Understanding the power of a unique brand gives value-driven companies an advantage in the market. Unique, Now or Never sets out four new tools for companies in the New Value Economy to achieve that advantage.

352 pages hardcover

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022