ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

INTERNAL MARKETING DIRECTIONS FOR MANAGEMENT


VAREY R.

wydawnictwo: ROUTLEDGE , rok wydania 2000, wydanie I

cena netto: 160.00 Twoja cena  152,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Internal Marketing

Directions for Management

By bringing together a multi-disciplinary set of contributions from leading writers in the field of service marketing and management, this book represents a much-needed resource of the current `state-of-the-art' research and conceptual development in internal marketing. Comprising new theoretical and empirical work, and case studies based on a wide range of sector and industry applications, Internal Marketing identifies key themes and issues, including:
social model of marketing
human resource management perspective
marketing and service management
quality management
organisational development
corporate identity, image and reputation
corporate communication
308 pages

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022