ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WHAT COUNTS. SOCIAL ACCOUNTING FOR NONPROFITS AND COOPERATIVES


QUARTER J., MOOK L., RICHMOND J

wydawnictwo: PH , rok wydania 2003, wydanie I

cena netto: 190.00 Twoja cena  180,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Appropriate for accounting, nonprofit, public policy, social research, cooperative studies, and public administration courses.

Social accounting focuses on the effects of an organization on its communities of interest. Quarter/Mook/Richmond look at how nonprofits and cooperatives create value and how they can measure their social performance.


Table of Contents

Tables and Figures

Foreword

Preface

1. Introduction

2. The Social Economy

3. Social Accounting: Theory and Practical Applications

4. A Social Return on Investment Approach

5. Socioeconomic Impact and Resource Statements: Junior Achievement of Rochester

6. An Expanded Value Added Statement

7. Volunteer Value Added: Five Nonprofits

8. A Social Accounting Toolkit

9. Making It Count

References

Index

239 pages

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022