ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 150.00 142,50   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

CUSTOMER CHEMISTRY


NAYLOR M., GRECO S.

wydawnictwo: MCGRAW-HILL , rok wydania 2002, wydanie I

cena netto: 150.00 Twoja cena  142,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Customer Chemistry

How to Keep Customers You Want - and Say Goodbye to the Ones You Dont
By NAYLOR

INTRODUCTION

Techniques to reap more business from fewer customers

Mary Naylor transformed Capitol Concierge from a small, struggling start-up into a hugely successful corporate concierge service. Customer Chemistry chronicles how she did it­­and how readers can use Naylor's innovative customer relationship management and marketing approaches in their own firms. Customer Chemistry presents a systematic blueprint for identifying top-line, value-added customers and then focusing marketing efforts on them­­increasing incremental profits while decreasing the time and money wasted on marginal customers. zeal-life examples, quizzes, and worksheets detail Naylor's revolutionary Customer Chemistry process, including:

  • 8 rules for building solid, long-lasting customer chemistry
  • 10 technology breakthroughs proven to enhance customer retention
  • Techniques to master the art of "just-in-time marketing"

229 pages

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022