ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 310.00 294,50   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

INTRODUCTION TO MANAGEMENT ACCOUNTING A USER PERSPECTIVE


JONES K. WERNER M.

wydawnictwo: PRENTICE HALL , rok wydania 2004, wydanie II

cena netto: 310.00 Twoja cena  294,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

For Introduction to Management Accounting Classes

This introduction to management accounting and its significant role in making sound business decisions teaches students how to be wise users, not necessarily preparers of accounting information- a strong user-based approach that's endorsed and supported by the AECC. The authors present accounting information in a broader business context- emphasizing what accounting information is, why it is important, and how it is used to make economic decisions. Optional coverage of accounting procedures is included.


Contents

1. Management Accounting: It's Environment and Future.
2. Classifying Costs.
3. Determining Costs of Products.
4. Cost Behavior.
5. Business Decisions Using Cost Behavior.
6. Making Decisions Using Relevant Information.
7. The Capital Budget: Evaluating Capital Expenditures.
8. The Operating Budget.
9. Standard Costing.
10. Evaluating Performance.
397 pages

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022