ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 90.00 85,50   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

COMPETING FOR THE FUTURE


PRAHALAD H.

wydawnictwo: HBS PRESS , rok wydania 1996, wydanie I

cena netto: 90.00 Twoja cena  85,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

New competitive realities have ruptured industry boundaries, overthrown much of standard management practice, and rendered conventional models of strategy and growth obsolete. In their stead have come the powerful ideas and methodologies of Gary Hamel and C.K. Prahalad, whose much-revered thinking has already engendered a new language of strategy. In this book, they develop a coherent model for how today's executives can identify and accomplish no less than heroic goals in tomorrow's marketplace. Their masterful blueprint addresses how executives can ease the tension between competing today and clearing a path toward leadership in the future.

Paperback, 384 pages

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022