ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

CHINA'S GLOBAL REACH MARKETS MULTINATIONALS AND GLOBALIZATION


ZHIBIN GU G.

wydawnictwo: FULTS , rok wydania 2006, wydanie I

cena netto: 110.00 Twoja cena  104,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

China's new economic surge is a surprise to all, but this ancient land remains a myth to both foreigners and Chinese. Get the inside story from a Chinese journalist/consultant about China's business, society, and politics under globalization and capitalism. This revised volume gives an insider's analysis on what's behind China's surge and its implications to the world. It covers key global issues such as manufacturing and job transfers, Chinese multinationals vs. global giants, and changing production, trade and investment trends, as well as evolving international relations.

Paperback, 252 pages

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022