ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

BUSINESS INTELIGENCE. A MANAGERIAL APPROACH


TURBAN E. SHARDA R. ARONSON J.E. KONG D.

wydawnictwo: PEARSON , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 335.00 Twoja cena  318,25 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

For a course in Business Intelligence, or as a supplement for Introduction to MIS, Business Strategy, or MBA Technology Management As Business Intelligence (BI) evolves from an executive support tool to the primary system implemented in almost all medium and large companies, this is the only book that gives students the BI foundation needed to excel as a manager and decision maker in today's new world.

Readership: Professional & Vocational

264 pages, paperback

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022