ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 190.00 180,50   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

DESINING QUALITATIVE RESEARCH


C.MARSCHALL

wydawnictwo: SAGE , rok wydania 1999, wydanie III

cena netto: 190.00 Twoja cena  180,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

The complexities and conundrums that are part of the qualitative research process demand a solid well-planned research design. In this new edition of their bestseller, authors Catherine Marshall and Gretchen B Rossman continue to provide clear and direct guidence for writing successful proposals. With new material, including expanded coverage of focus groups, action research and interviewing, this textbook will be an invaluable resource for teachers and students of research methods across the disciplines.


Table of Contents:

Introduction

The "What" of the Study

Building the Conceptual Framework

The "How" of the Study

Building the Research Design

Data Collection Methods

Recording, Managing and Analyzing Data

Planning Time and Resources

Defending the Value and Logic of Qualitative Research

224 pages, paperback

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022