ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

BASICS OF SOCIAL RESEARCH


NEUMAN L.

wydawnictwo: PEARSON , rok wydania 2004, wydanie I

cena netto: 250.00 Twoja cena  237,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

This is a concise, affordable, applied paperback research methods text by Earl Babbie, who defined how to teach the research methods course with his standard-setting text, THE PRACTICE OF SOCIAL RESEARCH. The streamlined Third Edition of THE BASICS OF SOCIAL RESEARCH focuses particularly on the application of social research, emphasizing the fundamental concepts of both quantitative and qualitative research methods. Inductive chapter openings pose social research problems that are addressed and resolved in each chapter through the application of key chapter concepts. Each chapter contains detailed examples and sections on how to interpret the results of data analysis. The text provides students with the necessary tools for understanding the basics of social research methods and for applying these concepts both inside and outside the classroom.

244 pages Paperback

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022