ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 37.00 35,15   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

EFEKT LOLITY WIZERUNEK NASTOLATEK W WSPÓŁCZESNYCH MEDIACH


DURHAM M.G.

wydawnictwo: PRÓSZYŃSKI MEDIA , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 37.00 Twoja cena  35,15 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Popkultura i atakująca zewsząd reklama wpajają młodym dziewczynom i chłopcom pięć fałszywych mitów dotyczących seksu i seksualności:

* Dziewczyny nie wybierają sobie chłopców, to chłopcy wybierają dziewczyny – ale tylko te, które są sexy;
* Istnieje tylko jeden obowiązujący model „bycia sexy”;
* Dziewczyny muszą się starać osiągnąć ten ideał;
* Im młodsza dziewczyna, tym bardziej seksowna;
* Przemoc w seksie jest „hot”.


Owe 5 mitów składa się na efekt Lolity.

Tak autorka nazywa zespół zjawisk w mediach, który podkopuje u dziewczyn pewność siebie, usprawiedliwia uprzedmiotowienie kobiet i po cichu prowadzi do przestępczych zachowań na sferze seksualnej. W „Efekcie Lolity” dr M. Gigi Durham proponuje nowe podejście i konkretne rady, które dadzą dziewczynom siłę i pewność siebie, potrzebne, by podejmować odpowiedzialne decyzje na polu własnej seksualności.

„Efekt Lolity” to lektura obowiązkowa dla wszystkich rodziców i potężne narzędzie w rękach tych, którzy chcą przeciwstawić się wykorzystywaniu i uprzedmiotowieniu najsłabszych istot w społeczeństwie


240 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022