ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PRAWO ETYKA CZY RYNEK? ZMIANY W POLSKICH MEDIACH PO 1989 ROKU


MARSZAŁEK-KAWA J. RED. WOLNY-ZMORZYŃSKI K. RED.

wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 39.80 Twoja cena  37,81 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

"Zamiarem redaktorów tomu było przygotowanie ciekawego zbioru opracowań, który wnikliwie analizowałby przemiany zachodzące na polskim rynku medialnym po 1989 roku. Rozważania te prowadzone zaś są tak z płaszczyzny prawnej, jak i etycznej."

Fragment Wstępu


WSTĘP

PRAWO

JACEK SOBCZAK
Czy prawo autorskie tłumi wolność środków społecznego przekazu?

MARIA ŁOSZEWSKA-OŁOWSKA
Paradoksy wybranych regulacji prawa prasowego z perspektywy dwudziestu lat przemian - relikt minionej epoki czy zamierzone działanie prawodawcy?

DUŚAN BOGDANOV
Biuletyn informacji publicznej jako źródło informacji dla dziennikarza

ANNA TOMAKA-MAGDOŃ
Tytuł prasowy jako znak towarowy podlegający ochronie prawnej

BOGDAN FISCHER
Ochrona własności intelektualnej przy interaktywnym kształtowaniu treści we współczesnych mediach

INGA KAWKA
Dyrektywy Unii Europejskiej w zakresie nowych mediów audiowizualnych

MARIA GOŁDA-SOBCZAK, WITOLD SOBCZAK
Prawo do wizerunku a wolność prasy

ETYKA

KRYSTYNA DOKTOROWICZ
Między wolnością, polityką i zyskiem. Rzecz o etyce mediów polskich po 1989 roku

KARINA STASIUK-KRAJEWSKA
Prawda i wolność a komunikowanie profesjonalne. O etyce public relations

MAŁGORZATA GRUCHOŁA
Jacy byli, jacy powinni być? - społeczne postrzeganie zawodu dziennikarza

MAJA BEDNARSKA
Ideologiczne źródła cenzury w systemie komunistycznym a współczesna kondycja wolności słowa

ALEKSANDRA SEKLECKA
Polityka władz państwowych jako determinanta manipulacji medialnej

RYNEK

ROMAN WRÓBLEWSKI
Od prasy podziemnej do prasy jawnej

BOGUSŁAW NIERENBERG
Konkurencja i koncentracja na rynku mediów elektronicznych

IGNACY S. FIUT
XX lat prasy bezpłatnej w Polsce

ZBIGNIEW ONISZCZUK
Strefy wpływu kapitału niemieckiego w polskich mediach

OLGA DABROWSKA-CENDROWSKA
Niemieckie sposoby na promocje czasopism

JAN KANIA
Kolportaż w funkcjonowaniu polskiego rynku dzienników i czasopism w latach 1989-2009

Notki o autorach


226 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022