Marketing internetowy
Szybkie łącze z klientami
Chociaż "oczywistą oczywistością" jest fakt, że prowadzenie
marketingu w internecie to dzisiaj biznesowa konieczność, dużo prościej wygląda to w
teorii niż w praktyce. Od czego zacząć? Jak się odnaleźć w całym tym chaosie? Co
zrobić, by nie zaplątać się w zawiłości wirtualnej sieci?
Autor tej książki nie zakłada, że skoro jesteś użytkownikiem internetu, można
od razu wrzucić Cię na głęboką wodę i patrzeć, jak dramatycznie starasz się nie
zachłysnąć ogromną ilością nieustannie emitowanych bajtów. Jon Reed jest
konsultantem ds. mediów społecznościowych, wykładowcą, prelegentem i trenerem. Krok
po kroku nauczy Cię, jak wykorzystywać ludzką potrzebę budowania relacji
społecznych dla Twoich własnych biznesowych celów. Wyciągnij do swoich klientów
rękę przez internet.
Zacznij od:
zwiększania Twojej widoczności w przeglądarce Google
prowadzenia skutecznych kampanii marketingu e-mailowego
tworzenia treści, które zostaną docenione przez rynek
promowania firmy w serwisach takich, jak Facebook, LinkedIn i Twitter
Jon Reed regularnie organizuje warsztaty poświęcone mediom społecznościowym,
prowadzi zajęcia na kilku uniwersytetach i występuje na konferencjach. Obserwuj na
Twitterze jego konto @jonreed albo znajdź go na Facebooku lub w serwisie LinkedIn.
Spis treści:
Podziękowania (7)
O autorze (9)
Wprowadzenie (11)
Część I. Przede wszystkim strategia
Rozdział 1. Podstawy marketingu internetowego (19)
Rozdział 2. Twój plan marketingu internetowego (31)
Część II. Przejdź do trybu online
Rozdział 3. Obecność w sieci
Jak stworzyć stronę WWW bez żadnej wiedzy technicznej (45)
Rozdział 4. Wyższa pozycja w wynikach wyszukiwania
Jak poprawić widoczność firmy w Google (63)
Rozdział 5. Budowanie relacji drogą e-mailową
Jak zbudować listę adresową, nie irytując przy tym ludzi (77)
Część III. Bądź choć odrobinę kreatywny
Rozdział 6. Tworzenie bloga
Jak zapracować sobie na zaufanie i reputację oraz jak wygenerować ruch (93)
Rozdział 7. Zarabianie na podcastach
Jak zdobyć wiernych słuchaczy (109)
Rozdział 8. Światła, kamera, akcja!
Jak niedrogo wyprodukować internetowy materiał wideo (123)
Rozdział 9. Nie mów, tylko pokaż
Jak zaprezentować swoją firmę w serwisie wymiany zdjęć (141)
Część IV. Otwórz się na innych
Rozdział 10. Budowanie społeczności
Jak wybierać networkingowe serwisy społecznościowe i jak z nich korzystać (155)
Rozdział 11. Gromadzenie fanów na Facebooku
Jak wykorzystać największy serwis społecznościowy na świecie (165)
Rozdział 12. LinkedIn źródłem wiarygodności
Jak przenieść networking biznesowy do sieci (181)
Rozdział 13. Twitter i Ty
Jak wykorzystać potencjał internetu "na żywo" w celu gromadzenia odbiorców
(201)
Rozdział 14. Witaj w matriksie!
Jak zarabiać prawdziwe pieniądze w wirtualnym świecie (225)
Rozdział 15. Przekazywanie treści
Jak dać się odkryć w serwisach z zakładkami (235)
Część V. Zapewnij sobie pomoc
Rozdział 16. Potrzebujesz konsultanta?
Jak znaleźć kogoś, kto pomoże Ci urzeczywistnić Twoją wizję (253)
Dodatek A. Marketing internetowy od A do Z (263)
272 strony, Format: 158x235 , oprawa miękka