Pracownik call center
Książka przeznaczona jest dla osób, które są zainteresowane pracą w
telefonicznym centrum obsługi.
Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci szkół ponadgimnazjalnych i wyższych,
jak i osoby bezrobotne lub zamierzające zmienić zawód. Książka może być
wykorzystywana na kursach zawodowych, a także w szkołach ponadgimnazjalnych (jako
materiały pomocnicze).
Z książki można dowiedzieć się:
- co to jest call center i w jaki sposób funkcjonuje;
- na czym polega praca konsultanta i telemarketera i jakie są zalety i wady pracy na
stanowiskach konsultanta i telemarketera;
- jakie predyspozycje powinien mieć kandydat do pracy na tych stanowiskach;
- czego będzie wymagał pracodawca.
Książka składa się z trzech rozdziałów:
1. Na czym polega praca w call center.
2. Jak znaleźć pracę w call center.
3. Czego można się spodziewać po rozpoczęciu pracy.
76 stron, Format: 14.5x20.5cm, oprawa miękka