ksiazki24h.pl
wprowad¼ w³asne kryteria wyszukiwania ksi±¿ek: (jak szukaæ?)
Twój koszyk:   1 egz. / 50.30 47,79   zamówienie wysy³kowe >>>
Strona g³ówna > opis ksi±¿ki

SEKRETY GIE£DOWYCH MILIONERÓW


¦WIERK D. - SKUTECZNE STRATEGIE NA ¦WIATOWYCH RYNKACH FOREX AKCJI ...

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2015, wydanie I

cena netto: 50.30 Twoja cena  47,79 z³ + 5% vat - dodaj do koszyka

Sekrety gie³dowych milionerów

Skuteczne strategie na ¶wiatowych rynkach Forex, akcji, surowców


Ksi±¿ka Sekrety sukcesu ¶wiatowych mistrzów gie³dy to wynik poszukiwañ odpowiedzi na kilka podstawowych pytañ:

  • Co zrobili najlepsi, ¿e stali siê najlepsi?

  • Jak wygl±da³a ich droga rozwoju?

  • Jakie problemy napotkali?

  • Jak sobie z nimi poradzili?

  • Czym dzi¶ ró¿ni± siê od pozosta³ych?

  • Jakie przyjmuj± strategie dzia³ania?

  • W co inwestuj± i ile na tym zarabiaj±?

  • Jak radz± sobie z emocjami, które nieod³±cznie towarzysz± obracaniu du¿ymi pieniêdzmi?

  • Czy maj± jakie¶ cechy wspólne?

Dr Dariusz ¦wierk przez siedem lat prowadzi³ wywiady z najlepszymi traderami na ¶wiecie i poszukiwa³ przyczyn ich sukcesów. Skupi³ siê na takich, którzy zaczêli od zera i odnie¶li potwierdzone sukcesy. W tym gronie znalaz³o siê wielu zwyciêzców miêdzynarodowych konkursów gie³dowych, w tym Larry Williams (potwierdzone jedena¶cie tysiêcy procent zysku na realnym koncie w ci±gu roku), Andrea Unger (czterokrotny zwyciêzca Robins World Cup, w tym trzy razy z rzêdu). Ksi±¿ka jest zapisem tych rozmów i stanowi nie tylko ¼ród³o wiedzy o tym, jak graj± i jak my¶l± najlepsi, ale tak¿e potê¿n± inspiracj± dla ka¿dego, kto powa¿nie my¶li o systematycznym zarabianiu na rynku kapita³owym.
 


Dariusz ¦wierk — szef Forex Institute. Autor pionierskich badañ na temat ¶cie¿ki rozwoju tradera, czynników sukcesu w tradingu i roli si³y wewnêtrznej jako jednego z kluczowych elementów sukcesu. Autor i wspó³autor kilku projektów badawczych w dziedzinie tradingu na szybkich rynkach. By³y partner w warszawskim oddziale miêdzynarodowej firmy doradczo-szkoleniowej SBI Polska. By³y strateg marketingowy portalu Wirtualna Polska SA (rok 2000) oraz dyrektor ds. strategii w Sklepie Wirtualnej Polski SA (lata 2000 – 2002). Autor licznych artyku³ów po¶wiêconych problematyce zarz±dzania, które ukazywa³y siê w prasie specjalistycznej (m.in. „Magazyn Kadry Zarz±dzaj±cej CXO”, „Computerworld”, „Gazeta Gie³dy Parkiet”, „Media i Marketing Polska”, „Magazyn WWW”, „PC Kurier”). Cz³onek American Management Association. W 1995 odnotowany w Who is Who in the World.


Wprowadzenie do ksi±¿ki (7)

Co znajdziesz w tej ksi±¿ce? (9)

Wyniki badañ najlepszych, wywiad z doktorem Dariuszem ¦wierkiem (11)

CZÊ¦Æ I: TRADERZY STAREJ SZKO£Y

Rozdzia³ 1. Wywiad z Larrym Williamsem (39)

Rozdzia³ 2. Wywiad z Joem Rossem (51)

Rozdzia³ 3. Wywiad z Robertem Minerem (79)

Rozdzia³ 4. Wywiad z Tomem Williamsem (87)

CZÊ¦Æ II: TRADERZY M£ODEGO POKOLENIA

Rozdzia³ 5. Wywiad z Andre± Ungerem (97)

Rozdzia³ 6. Wywiad z Mostaf± Belkhayate (111)

Rozdzia³ 7. Wywiad z Gavinem Holmesem (129)

Rozdzia³ 8. Wywiad z Alem Bruno (145)

Rozdzia³ 9. Wywiad z Philem Newtonem (155)

Rozdzia³ 10. Wywiad ze Steve'em DeWittem (179)

Rozdzia³ 11. Wywiad z doktorem Jeffem Wilde'em (199)

Rozdzia³ 12. Wywiad z Toddem Judkinsem (219)


240 stron, oprawa miêkka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytu³ polskojêzyczny lub anglojêzyczny jest aktualnie na pó³ce ksiêgarni.

 
Wszelkie prawa zastrze¿one PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022