ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MEDIACJE GOSPODARCZE


BINSZTOK A. RED.

wydawnictwo: MARINA , rok wydania 2014, wydanie I

cena netto: 71.50 Twoja cena  67,93 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Mediacje gospodarcze


Książka w całości poświęcona jest mediacjom gospodarczym.

Zawarto w niej przegląd najważniejszych zagadnień w mediacji od strony zarówno prawnej, ekonomicznej, jak i od psychospołecznej.

Publikacja przedstawia nowoczesne metody prowadzenia i promocji mediacji.

Może być ona przewodnikiem dla prowadzących mediacje i jej uczestników. Do książki dołączono wzory dokumentów przydatnych w praktyce mediacyjnej.


Wstęp

1. OGÓLNIE O MEDIACJACH GOSPODARCZYCH
1.1. Cel mediacji gospodarczych i korzyści z nich płynące (Wojciech Orłowski)
1.2. Zagrożenia w mediacjach gospodarczych (Anna Cisek)
1.3. Różnice między mediacjami gospodarczymi a negocjacjami (Anna Cisek)

2. RODZAJE I POLA MEDIACJI GOSPODARCZYCH
2.1. Mediacje interpersonalne w organizacjach gospodarczych (Edyta Kosarewicz)
2.2. Mediacje w sporach zbiorowych oraz metody rozwiązywania indywidualnych sporów pracowniczych (Paweł Miłoszewski)
2.3. Mediacje w sferze publicznej (Andrzej Dudzik)

3. PRAWO A MEDIACJE GOSPODARCZE
3.1. Prawnik w mediacji (Małgorzata Rojowska)
3.2. Wymagania formalnoprawne stawiane mediatorom w sprawach gospodarczych (Marta Michnowicz)
3.3. Charakter prawny ugody mediacyjnej w postępowaniu cywilnym (Magdalena Jaworska)

4. PSYCHOLOGIA I KOMUNIKACJA A MEDIACJE GOSPODARCZE
4.1. Komunikacja werbalna w mediacjach (sztuka aktywnego słuchania) (Maciej Kanicki)
4.2. Proksemika, czyli aranżacja miejsca mediacji (Anna Jednak-Dudzik)
4.3. Manipulacje w mediacjach gospodarczych (Katarzyna Rudek)
4.4. Wykorzystanie w mediacjach koncepcji inteligencji emocjonalnej Davida Golemana (Aleksandra Czechowska)
4.5. Inteligencja moralna w mediacjach (Ewa Staniszewska)
4.6. Porozumienie bez przemocy - metoda skutecznej komunikacji (Dorota Kubacka-Kołowska)

5. WYKORZYSTANIE NOWOCZESNYCH METOD PROMOCJI I PROWADZENIA MEDIACJI
5.1. E-mediacje (Dominika Frencel)
5.2. Techniki heurystyczne a prowadzenie mediacji (Anna Jednak-Dudzik)
5.3. Promocja mediacji a funkcjonowanie ośrodków mediacyjnych (Katarzyna Zalas-Kamińska)
5.4. Propozycje sposobów docierania do społeczeństwa z ideą mediacji w świetle wyników badań empirycznych (Aleksander Binsztok)

6. PRAKTYKA MEDIATORA GOSPODARCZEGO
6.1. Standardy dobrych praktyk i Kodeks etyczny mediatora gospodarczego (Wojciech Orłowski)
6.2. Koszty mediacji i koszty sądowe w sprawach gospodarczych (Tadeusz Szewioła)

Wspomnienie o Tadeuszu Szewiole

ZAŁĄCZNIKI: Wzory dokumentów w mediacjach gospodarczych (Edyta Kosarewicz)

Spis rysunków

Spis tabel

MEDIACJE. Gdzie się ich UCZYĆ i gdzie z nich KORZYSTAĆ?


252 stron, Format: 17.0x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022