ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

SEKTOR USŁUG PROFESJONALNYCH USIECIOWIENIE UMIĘDZYNARODOWIENIE


SMYCZEK SŁ. MATYSIEWICZ J. - I DYFUZJA WIEDZY

wydawnictwo: PLACET , rok wydania 2014, wydanie I

cena netto: 39.40 Twoja cena  37,43 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Sektor usług profesjonalnych

usieciowienie, umiędzynarodowienie i dyfuzja wiedzy


Przedmiotem badań opisanych w tej książce była szeroko pojęta działalność zarządzania wiedzą sieciowych jednostek usług profesjonalnych wykorzystywana w procesie internacjo-nalizacji. Badaniami zostały objęte sieciowe jednostki usług profesjonalnych funkcjonujące w obszarze usług medycznych, doradztwa finansowego i badawczych. Wykorzystano metodę wielorakiego studium przypadku. Podstawowymi źródłami w pracy są bogata literatura przedmiotu: polska i zagraniczna, dane statystyczne, dane ze źródeł internetowych, a także inne materiały, publikowane i nie publikowane, instytucji badawczych. Ważnym źródłem informacji były dane pochodzące z własnych badań bezpośrednich.


WSTĘP

ROZDZIAŁ I
PODSTAWY TEORETYCZNE KONCEPCJI USŁUG PROFESJONALNYCH
1.1. Podstawy teoretyczne wyodrębnienia i klasyfikacji usług profesjonalnych
1.2. Definicja kategorii usług i jednostek usług profesjonalnych i ich charakterystyka
1.3. Klasyfikacja jednostek usług profesjonalnych
1.4. Sektor usług profesjonalnych

ROZDZIAŁ II
TWORZENIE I ROZWÓJ SIECIOWYCH ORGANIZACJI USŁUG PROFESJONALNYCH
2.1. Koncepcja organizacji sieciowej i jej specyfika
2.2. Elementy sieci międzyorganizacyjnej
2.3. Tworzenie sieci międzyorganizacyjnych w obszarze usług profesjonalnych

ROZDZIAŁ III
UMIĘDZYNARODOWIENIE DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW SEKTORA USŁUG PROFESJONALNYCH
3.1. Umiędzynarodowienie działalności usługowej w teorii internacjonalizacji
3.2. Uwarunkowania i motywy internacjonalizacji przedsiębiorstw w sektorze usług profesjonalnych
3.3. Strategie internacjonalizacji przedsiębiorstw usług profesjonalnych
3.4. Rola wiedzy w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw sektora usług profesjonalnych

ROZDZIAŁ IV
WIEDZA JAKO ZASÓB ORGANIZACJI SIECIOWEJ USŁUG PROFESJONALNEJ
4.1. Wiedza i jej klasyfikacja w świetle teorii
4.2. Zarządzanie wiedzą w sektorze usług profesjonalnych
4.3. Istota i charakterystyka transferu wiedzy w jednostka usług profesjonalnych
4.4. Transfer wiedzy w organizacjach sieciowych
4.5. Konstytutywne cele transferu wiedzy w jednostkach usług profesjonalnych

ROZDZIAŁ V
FUNKCJONOWANIE JEDNOSTEK USŁUG PROFESJONALNYCH NA RYNKU POLSKIM
5.1. Charakterystyka badanych rynków usług profesjonalnych
5.1.1. Rynek usług medycznych
5.1.2. Rynek usług doradztwa finansowego
5.1.3. Rynek usług badawczych
5.2. Metodologia badań bezpośrednich i charakterystyka badanych podmiotów funkcjonujących na rynku usług profesjonalnych
5.2.1 Charakterystyka badanych podmiotów w obszarze usług medycznych
5.2.2. Charakterystyka badanych podmiotów w obszarze usług doradztwa finansowego
5.2.3. Charakterystyka badanych podmiotów w obszarze usług badawczych
5.3. Jednostki usług profesjonalnych w świetle badań bezpośrednich
5.3.1. Działania realizowane w zakresie procesów usieciowienia, internacjonalizacji i transferu wiedzy w sferze usług medycznych - studia przypadków
5.3.2. Działania realizowane w zakresie procesów usieciowienia, internacjonalizacji i transferu wiedzy w sferze usług doradztwa finansowego - studia przypadków
5.3.3. Działania realizowane w zakresie procesów usieciowienia, internacjonalizacji i transferu wiedzy w sferze usług badawczych - studia przypadków

ROZDZIAŁ VI
MODELE ORGANIZACJI USŁUG PROFESJONALNYCH W ASPEKCIE USIECIOWIENIA, INTERNACJONALIZACJA I TRANSFER WIEDZY
6.1. Modele usieciowienia organizacji w sektorze usług profesjonalnych
6.2. Modele internacjonalizacji organizacji usług profesjonalnych
6.3. Modele tworzenia i transferu wiedzy w organizacjach usług profesjonalnych

ZAKOŃCZENIE

BIBLIOGRAFIA

SPIS RYSUNKÓW

SPIS TABEL


192 strony, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022