KSZTAŁTOWANIE CEN to książka, która traktuje o trudnej sztuce ustalania cen na
oferowane produkty - towary i usługi. Właściwe kształtowanie cen jest niezmiernie
ważnym, choć często pomijanym i niedocenianym czynnikiem wpływającym na zwiększenie
wielkości i opłacalności sprzedaży.
Nie istnieje chyba żaden inny zabieg, który miałby tak duży wpływ na wynik
przedsiębiorstwa, a kosztował tak niewiele - przecież ustalenie albo zmiana ceny w
praktyce nic nie kosztuje. A korzyści, jakie wiążą się z wyznaczeniem odpowiedniej
ceny na produkt, są nie do przecenienia. Książka ta pomoże Ci obliczyć właściwą
cenę i wybrać odpowiednią strategię cenową dla Twoich produktów.
Wybrane zagadnienia
- Cena w oparciu o koszty
- Cena w oparciu o konkurencję
- Cena w oparciu o postrzeganie wartości produktu przez klienta
- Cena w oparciu o badania
- Rachunek kosztów docelowych
- Wrażliwość cenowa
- Bonusy i rabaty
- Targowanie i negocjacje
- Czynniki psychologiczne w kształtowaniu cen
- Podwyższenie i obniżenie ceny
- Informacja o cenie
- Strategie cenowe
- Strategia "zbierania śmietanki"
- Cena penetracyjna
- Cena rabunkowa
- Różnicowanie cen
- Przepisy prawne
Björn Lundén jest założycielem wydawnictw Björn Lundén Information AB w Szwecji
oraz BL Info Polska. Jest autorem wielu poradników z zakresu podatków, zarządzania i
prawa przeznaczonych głównie dla firm i przedsiębiorców.
120 stron, oprawa miękka