ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 42.50 40,38   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

RACHUNEK KOSZTÓW DOCELOWYCH JAKO INSTRUMENT KREOWANIA WARTOŚCI


MASZTALERZ M. / PRZEDSIĘBIORSTWA

wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 42.50 Twoja cena  40,38 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Autor podejmuje w książce ważny i aktualny problem sprowadzający się głównie do odpowiedzi na pytanie, czy rachunek kosztów docelowych może być wykorzystany jako narzędzie strategicznej rachunkowości zarządczej oraz czy może być instrumentem służącym do kreowania wartości przedsiębiorstwa.

Matematyczne modele kalkulacji kosztów docelowych zostały poparte praktycznymi przykładami, przez co stały się bardziej zrozumiałe dla Czytelników.


Spis treści:

Wstęp

Rozdział 1. Miejsce i rola rachunkowości w zarządzaniu strategicznym
1.1. Istota strategii i zarządzania strategicznego
1.2. Wartość jako nadrzędny cel działalności przedsiębiorstwa
1.3. Strategiczna rachunkowość zarządcza

Rozdział 2. Geneza, istota i charakterystyka rachunku kosztów docelowych
2.1. Geneza i rozwój koncepcji rachunku kosztów docelowych
2.2. Definicje rachunku kosztów docelowych
2.3. Kalkulacyjny i zarządczy aspekt rachunku kosztów docelowych
2.4. Atrybuty rachunku kosztów docelowych

Rozdział 3. Model rachunku kosztów docelowych zorientowanego na kreowanie wartości
3.1. Model value-based target costing
3.2. Zysk docelowy a wartość przedsiębiorstwa w modelu VBTC
3.3. Zakres kosztów objętych kalkulacją w modelu VBTC
3.4. Model kalkulacji kosztów docelowych oparty na zdyskontowanych przepływach pieniężnych
3.4.1. Model z wykorzystaniem NPV
3.4.2. Model z wykorzystaniem IRR
3.4.3. Modele oparte na NPV i IRR z redukcją kosztów
3.5. Model kalkulacji kosztów docelowych oparty na zysku rezydualnym i rynkowej wartości dodanej
3.5.1. Model z wykorzystaniem mierników EVA i MVA
3.5.2. Model oparty na EVA i MVA z redukcją kosztów
3.6. Docelowa stopa redukcji kosztów i kaizen costing w modelu VBTC
3.7. Dezagregacja kosztu docelowego i wartość dla klienta


Zakończenie
Literatura


110 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022