Dlaczego niektóre produkty odnoszą sukces, a inne nie?
Znalezienie odpowiedzi na to pytanie uświadomi nam, czemu Hollywood zaczęło
nas zasypywać filmami 3-D, gdzie tkwi przyczyna wielkiej porażki firmy Motorola i jaki
błąd popełnił Ozzy Osbourne. Poszukiwania odpowiedzi rozpoczyna w miejscu
zaskakującym - na planie filmu Avatar.
Co jest ważniejsze, aby odnieść sukces: dostępność czy jakość
produktu?
Kevin Maney przygląda się wzlotom i upadkom firm takich jak Apple, Kodak, IBM
czy Electronic Arts. Dzięki niemu możemy krok po kroku prześledzić decyzje, które
doprowadziły do największych sukcesów i klęsk rekinów biznesu.
Coś za coś - błyskotliwe spojrzenie na potrzeby konsumentów początku
XXI wieku.
Spis treści;
Podziękowania
Przedmowa
Wprowadzenie
CZĘŚĆ PIERWSZA WYMIANA JAKOŚCI I DOSTĘPNOŚCI
Wstęp
Rozdział 1
Wymiana jakości i dostępności
Rozdział 2
Jakość kontra dostępność
Czym jest jakość?
Czym jest dostępność?
Efekt technologii
Rozdział 3
Coś za coś, ziemia niczyja i miraż
Coś za coś
Ziemia niczyja
Miraż jakości
Rozdział 4
Kiedy Andy Grove poznał Tripa Hawkinsa
CZĘŚĆ DRUGA ZWYCIĘZCY I PRZEGRANI
Rozdział 5 Superjakość
Rozdział 6 Superdostępność
Rozdział 7 Najgorsze miejsce
Rozdział 8 Najgłupszy pomysł
CZĘŚĆ TRZECIA WYMIANA W PRAKTYCE
Rozdział 9 Innowacja
Rozdział 10 Katastrofy
Rozdział 11 Szansa
Rozdział 12 Strategia
Rozdział 12,5 Strategia osobista
Przypisy
214 stron, B5, oprawa twarda z obwolutą