|
JAK ZWIĘKSZYĆ SWOJĄ SIŁĘ CZYLI O SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI W BIZNESIE
MAKARA-STUDZIŃSKA M. wydawnictwo: SŁOWA I MYŚLI , rok wydania 2012, wydanie I cena netto: 27.30 Twoja cena 25,94 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Jak zwiększyć swoją siłę czyli o skutecznej komunikacji w biznesie
Książka wprowadza czytelnika w świat relacji międzyludzkich, z jakimi mamy do
czynienia w pracy zawodowej.
Zostały w niej przedstawione najważniejsze teorie i techniki służące skutecznej
komunikacji we współczesnym świecie biznesu, przydatne każdemu niezależnie od stażu
pracy i doświadczenia zawodowego, jak i pełnionej funkcji.
Budowanie i utrzymywanie satysfakcjonujących relacji z współpracownikami i klientami to
podstawa sprawnego zarządzania, dlatego po książkę powinien sięgnąć każdy
menadżer.
Skuteczny szef musi umieć jasno się wypowiadać, aktywnie słuchać, dostrzegać
ukryty sens wypowiedzi, wspierać, przekonywać i motywować do działania. Jak to
wszystko osiągnąć?
Trzeba efektywnie się komunikować!
Poprzez praktyczne wskazówki oraz przykłady z życia, czytelnik nauczy się:
budować dobre relacje,
rozumieć intencje i zachowania drugiej strony,
pokonywać pojawiające się trudności,
przeobrażać konflikt w efektywną dyskusję.
Pomimo tematyki biznesowej, książkę tę powinien przeczytać każdy – przecież
komunikacja i budowanie relacji towarzyszy nam w każdym momencie życia.
WSTĘP
Rozdział 1. Komunikacja zawodowa jako umiejętność interpersonalna
Rozdział 2. Model procesu komunikacji zawodowej
Rozdział 3. Zasady komunikacji w relacji pracownik-menadżer
Rozdział 4. Zarządzanie stresem w miejscu pracy
Rozdział 5. Komunikacja a konflikt
Rozdział 6. Komunikacja a negocjacje
Rozdział 7. Wybrane elementy komunikacji w organizacji
Rozdział 8. Metody i techniki wywierania wpływu
Rozdział 9. Praca - ergonomia, warunki, przemęczenie i wypalenie zawodowe
200 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|