ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 54.40 51,68   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KAPITAŁ KLIENTA W BUDOWANIU WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA


CAPUTA W.

wydawnictwo: CEDEWU , rok wydania 2015, wydanie I

cena netto: 54.40 Twoja cena  51,68 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa


Wymiana wartości pomiędzy przedsiębiorstwem i klientem odbywa się w warunkach dynamicznych zmian otoczenia, co z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa oznacza m.in. konieczność ustawicznej rekombinacji działań, rekonstrukcji map biznesu, szukania nowych czy też skoncentrowania działań na utrzymaniu dotychczasowych przewag, tworzenia kanałów komunikacyjnych umożliwiających transfer wiedzy dla i od jego interesariuszy.

Książka omawiając istotę i znaczenie kapitału klientów w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa oraz prezentując wyniki badań empirycznych zrealizowanych na rynku piwowarskim w Polsce, jest adresowana zarówno do pracowników naukowych, jak i praktyków zainteresowanych problematyką kreowania relacji z klientami oraz zarządzania wartością klienta.

Publikacja może być również wykorzystana jako podręcznik dla: studentów wydziałów ekonomicznych i wydziałów zarządzania, a także słuchaczy kursów i studiów podyplomowych, szczególnie z zakresu: zarządzania, marketingu oraz finansów.


Wstęp

Rozdział 1
Wartość przedsiębiorstwa i jej determinanty
1.1. Kreowanie wartości jako cel działalności przedsiębiorstwa
1.2. Ekonomiczny wymiar wartości
1.3. Wartość przedsiębiorstwa jako kategoria ekonomiczna
1.4. Czynniki wzrostu wartości przedsiębiorstwa
1.5. Zasoby w procesie kreowania wartości przedsiębiorstwa

Rozdział 2
Kapitał klienta jako element kapitału intelektualnego i miernik wartości klientów
2.1. Istota kapitału klientów
2.2. Wartość jako fundament kapitału klienta
2.1.1. Wartość dla klienta
2.1.1.1. Postrzegane korzyści
2.1.1.2. Postrzegane koszty
2.1.2. Wartość klienta

Rozdział 3
Determinanty wzrostu kapitału klienta a wzrost wartości przedsiębiorstwa
3.1. Obszary identyfikacji czynników kreujących wartość klienta
3.2. Marketing relacji w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa
3.3. Lojalność klientów jako czynnik determinujący wartość kapitału klientów
3.3.1. Istota, przyczyny i motywy lojalności klienta
3.3.2. Proces kreowania lojalności klienta a wartość klienta
3.4. Rentowność jako determinanta kapitału klienta
3.4.1. Rentowność klienta a potencjał lojalności klienta
3.4.2. Potencjał rynkowy klienta jako determinanta rentowności klienta
3.4.3. Potencjał zasobowy klienta jako determinanta rentowności
3.4.3.1. Potencjał referencyjny klienta
3.4.3.2. Potencjał informacyjno-kooperacyjny klienta i jego determinanty
3.4.3.3. Potencjał synergii

Rozdział 4
Kreowanie kapitału klienta w branży piwowarskiej - metodyka badań
4.1. Wiodący problem badawczy
4.2. Etapy, procedura i szczegółowe hipotezy badań
4.3. Charakterystyka badań wstępnych
4.4. Cele i metodyka badań zasadniczych

Rozdział 5
Wartość klienta i jej determinanty na rynku piwowarskim w Polsce
5.1. Zmiany w otoczeniu jako determinanta zachowań producentów i konsumentów
5.2. Preferencje konsumentów a cele rynkowe oferentów
5.3. Kluczowe czynniki determinujące potencjał rynkowy i zasobowy konsumentów
5.4. Determinanty zachowań nabywczych klienta - popytowa strona relacji
5.5. Zaufanie jako czynnik determinujący zachowania nabywcze konsumentów
5.6. Wielowymiarowa analiza skupień i korespondencji cech konsumentów piwa w Polsce
5.7. Syntetyczna ocena wartości klienta

Rozdział 6
Pozafinansowe determinanty wzrostu wartości przedsiębiorstwa
6.1. Ranking czynników determinujących wzrost wartości przedsiębiorstwa
6.2. Czynniki wzrostu wartości przedsiębiorstwa w obszarze klientów
6.3. Czynniki wzrostu wartości przedsiębiorstwa w obszarze procesów i innowacji
6.4. Czynniki determinujące wartość przedsiębiorstwa w obszarze personelu i zarządzania
6.5. Czynniki determinujące wartość przedsiębiorstwa w obszarze dostawcy i rynki zaopatrzenia

Rozdział 7
Relacje, marka i produkt, w procesie kreowania kapitału klientów i wartości przedsiębiorstwa
7.1. Relacje z klientami instytucjonalnymi w procesie budowania kapitału klienta
7.1.1. Percepcja charakteru relacji - perspektywa producenta
7.1.2. Percepcja charakteru relacji - perspektywa strony popytowej
7.1.3. Komparatywna analiza charakteru relacji łączącej producentów z klientami instytucjonalnymi
7.1.4. Działania marketingowe ukierunkowane na kreowanie relacji z klientami
7.2. Marka w procesie kreowania kapitału klientów
7.3. Oferta produktowa jako podstawa kreowania kapitału klientów
7.4. Finansowe efekty kreowania kapitału klientów w kontekście wzrostu wartości przedsiębiorstwa

Podsumowanie
Bibliografia
Załączniki
Spis tabel
Spis rysunków
Spis załączników


380 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022