ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 128.00 121,60   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

FUNDAMENTY SPRZEDAŻY. JAK SKUTECZNIE OFEROWAĆ PRODUKTY INWESTYCYJNE


ROGALA M.

wydawnictwo: EDINEM , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 128.00 Twoja cena  121,60 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

To podręcznik dla każdego utalentowanego doradcy finansowego oferującego produkty inwestycyjne. Dlaczego miałbyś go kupić i przeczytać? Po pierwsze, dlatego że autor jest taki jak Ty - ma talent do sprzedaży. Po drugie, dlatego że zdobył duże doświadczenie w sprzedaży produktów inwestycyjnych i odniósł spory sukces.

Otrzymasz bardzo skuteczne narzędzie sprzedaży: metodę 5-ciu funkcjonalnych pytań. Dowiesz się jak sprzedawać produkty inwestycyjne w każdych warunkach rynkowych, także w okresie głębokich spadków na giełdzie. Będziesz wiedział jak nawiązać długotrwałą współpracę z najcenniejszymi klientami.

W dążeniu, by nadać książce walor praktyczny, autor książki posunął się bardzo daleko. Czasami nawet aż tak bardzo, że nie uniknął kontrowersyjnych tez. Nie musisz się z nimi zgadzać. Ale powinieneś je poznać. Wszystko, co w książce zabrzmi kontrowersyjnie, będzie o tym, co zadziałało w praktyce i to nadzwyczaj dobrze. Skoro zadziałało u innych dobrych sprzedawców, to powinno pomóc także Tobie.

Ta książka jest napisana z myślą o Tobie, utalentowany sprzedawco, utalentowany doradco finansowy, doradco klienta! Autor pisząc ją, wciąż zadawał sobie pytania: Czy dana informacja Ci się przyda i jaką może Ci dać korzyść? Jak dana treść pomoże Ci lepiej sprzedawać i czy uchroni Cię od błędów? - Czy znajdziesz coś ciekawego, co Cię natchnie nowym pomysłem? - sprawdź.


Od Autora:

Żaden z nas, utalentowanych sprzedawców nie jest alfą i omegą, choć metod sprawdzonych mamy coraz więcej, a błędy popełniamy już rzadziej. Dobry sprzedawca jest otwarty na innych dobrych sprzedawców. Ja też jestem dobrym sprzedawcą i w tej książce dzielę się z Tobą doświadczeniami tym, co sam sprawdziłem i co wynika z doświadczeń innych. Na każdym kroku będziesz czuł, że książka jest napisana przez kogoś podobnego do Ciebie.

Teorię zredukowałem do niezbędnego minimum. W dążeniu, by nadać książce walor praktyczny, posunąłem się daleko i to nawet tak bardzo, że nie uniknąłem kontrowersyjnych tez. Nie musisz się z nimi zgadzać, ale powinieneś je poznać. Wszystko, co w moim tekście zabrzmi kontrowersyjnie, będzie o tym, co zadziałało w praktyce i to nadzwyczaj dobrze. Skoro zadziałało i u mnie, i u innych dobrych sprzedawców, to powinno pomóc także Tobie.


Spis treści

Do kogo adresowana jest książka

CZĘŚĆ I. PODSTAWA SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY
Rozumienie punktu widzenia klienta

1. Nieprosta droga do sukcesu
1.1. Determinacja
1.2. Zmiana poprzeczki

2. Jak nawiązać dobre relacje z klientem
2.1. Metody powszechnie znane
2.2. Zaciąganie zobowiązań
2.3. Wyrafinowana forma przysługi
2.4. O stuprocentowej wiarygodności na 90%
2.5. Zwykła ludzka życzliwość zamiast interesownej przyjaźni
2.6. Zaczynaj od zaspokojenia najprostszej z potrzeb

3. Klasyfikacja klientów
3.1. Szczypta sceptycyzmu
3.2. Klasyfikacja najcenniejsza
3.3. Użyteczne wnioski

4. Rola doradcy finansowego (doradcy klienta)
4.1. Pomoc w podejmowaniu dobrych decyzji inwestycyjnych
4.2. Oczekiwania klientów mogą być bardzo różne
4.3. Nadrzędność potrzeby finansowej

5. Emocje
5.1. Emocje sprzedawców, emocje klientów
5.2. Sprzedaż emocji jako klucz do wpływania na decyzje innych

6. Pytania jako narzędzie kontroli
6.1. Dlaczego warto pytać
6.2. Najczęstsze błędy i sposoby ich unikania
6.3. Gdy nauczysz się biegle strzelać, odłóż broń do szafy

7. Metoda pięciu funkcjonalnych pytań
7.1. Pytanie jako Twoje najskuteczniejsze narzędzie sprzedaży
7.2. Zdobycie informacji
7.3. Skupienie (przeniesienie) uwagi
7.4. Skłanianie do przemyśleń
7.5. Przekazywanie informacji
7.6. Wyciąganie wniosków

CZĘŚĆ II. SPRZEDAŻ EMOCJI
Sztuka odrywania klienta od bieżącej sytuacji rynkowej

8. Okres dramatycznych spadków na giełdzie
8.1. Czego klient się boi?
8.2. Czego Twój klient powinien się bać
8.3. Jak być skutecznym sprzedawcą w okresie bessy
8.4. Dajemy klientowi racjonalne uzasadnienie
8.5. Produkt strukturyzowany - oferta na czasie
8.6. Trudne rozmowy z pechowcami

9. Po burzy, pierwsze przebłyski słońca
9.1. Pierwsi odważni klienci
9.2. Klient, któremu uciekła okazja inwestycyjna

10. Hossa w pełnym rozkwicie
10.1. Pozornie piękne czasy
10.2. Trafne pytania
10.3. Klient "Wycieczkowicz"
10.4. Klient: "Sam nie wiem"
10.5. Klient: "Więcej niż na lokacie"
10.6. Dalsze etapy i rekomendacja najlepszego rozwiązania

11. Pierwsze głębokie spadki
11.1. Wymowne przykłady
11.2. Dobra porada od dobrego sprzedawcy
11.3. Jak powinniśmy doradzać klientom długoterminowym
11.4. Naprawdę warto dobrze sprzedawać

CZĘŚĆ III. SPRZEDAŻ WARTOŚCI (MOŻLIWOŚCI)
Nawiązywanie długotrwałej współpracy z klientami

12. Współpraca z bogatymi klientami - wielka satysfakcja i wielkie pieniądze
12.1. Finansowe perpetuum mobile
12.2. Oferta współpracy na lata
12.3. Profesjonalna pomoc dla najcenniejszych klientów
12.4. Jak powinna wyglądać nasza propozycja?

13. Dobry plan na lepszą przyszłość klienta i Twoją
13.1. Celowe plany inwestycyjne
13.2. Co przemawia za inwestowaniem w fundusze akcji
13.3. Opracowanie planu
13.4. Zarządzanie środkami
13.5. Systematyczne budowanie bezpieczeństwa finansowego, dążenie do wolności finansowej

ZAKOŃCZENIE

255 stron, B5, twarda oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022