ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

GLOBALNI LIDERZY - KOLEJNA GENERACJA


GOLDSMITH M., GREENBERG C., ROBERTSON A., HU-CHIAN M.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 71.20 Twoja cena  67,64 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Oparta na wnioskach z wieloletnich badań sponsorowanych przez Accenture Institute for Strategic Change, książka "Globalni liderzy - kolejna generacja" systematycznie wskazuje wszystko, co globalni liderzy jutra będą musieli wiedzieć, robić i w co wierzyć - a zarazem mówi potencjalnym liderom, jak mają pogłębiać umiejętności i wartości, które będą im potrzebne, aby odnosić sukcesy na najwyższych poziomach zarządzania organizacją.

Światowej sławy specjalista od coachingu dla kadr kierowniczych Marshall Goldsmith oraz współautorzy książki - Cathy L. Greenberg, Alastair Robertson i Maya Hu-Chan - odkrywają nowe "czynniki przywództwa" jutra: myślenie globalne, docenianie zróżnicowania, zmysł technologiczny, gotowość do partnerstwa i otwarcie na dzielenie się przywództwem.

Książka wskazuje nowej generacji liderów potrzebne im idee, wyjaśniając takie zagadnienia jak:

  • Dlaczego "dzisiejsze" umiejętności przywódcze po prostu nie będą wystarczające
    Globalne wyzwania siłą napędową nowej rewolucji w przywództwie

  • Dzielenie się przywództwem, kształtowanie relacji partnerskich, zarządzanie sojuszami
    Kolejne kroki poza organizację "nakazowo-kontrolną"

  • Przywództwo w erze kapitału intelektualnego
    Zwycięskie idee, zwycięscy ludzie

  • Wykorzystanie zróżnicowania dla rzeczywistej przewagi nad konkurencją
    Nie ma innej możliwości - tę ogromną szansę po prostu trzeba wykorzystać

  • Mistrzostwo osobiste, osobista uczciwość
    Zanim poprowadzi się innych, trzeba poprowadzić siebie


Spis treści

Słowo wstępne (Warren Bennis)
Przedmowa (John O'Neil)
Podziękowania
O autorach
Wprowadzenie

Rozdział 1. Nowe trendy globalnego przywództwa

Rozdział 2. Myślenie globalne

Rozdział 3. Docenianie zrónicowania kulturowego

Rozdział 4. Rozwijanie zmysłu technologicznego

Rozdział 5. Budowa relacji partnerskich

Rozdział 6. Dzielenie się przywództwem

Rozdział 7. Kształtowanie wspólnej wizji

Rozdział 9. Upełnomocnianie ludzi

Rozdział 10. Dążenie do osobistego mistrzostwa

Rozdział 11. Zachęcanie do konstruktywnego dialogu

Rozdział 12. Wykazywanie się uczciwością

Rozdział 13. Przewodzenie zmianie

Rozdział 15. Zapewnianie zadowolenia klienta

Rozdział 16. Utrzymywanie przewagi nad konkurencją

Dodatek A. Metodologia badawcza projektu

Dodatek C. Sondaż w ramach projektu "Globalny lider przyszłości"

Dodatek D. Metody statystyczne

Podsumowanie
Bibliografia
Indeks

424 strony, B5, twarda oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022