ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

TY, SPÓŁKA AKCYJNA SZTUKA AUTOPROMOCJI PORADNIK W SPRAWACH KARIERY


BECKWITH H. BECKWITH C.C.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 40.70 Twoja cena  38,67 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Autor klasycznych bestsellerów "New York Timesa" i "Business Week": Sprzedać niewidzialne oraz Co lubią klienci, Harry Beckwith, pisze z wnikliwością wynikającą z ponad trzydziestu lat zdumiewającego sukcesu. A teraz on i specjalistka do spraw sprzedaży, Christine Clifford Beckwith, pokażą ci, jak zapakować i zareklamować najważniejszy na świecie produkt: Ciebie.

Bez względu na to, czy chcesz zrobić dobre wrażenie na kliencie potencjalnym czy już pozyskanym, czy może na pracodawcy, zawarte w książce Ty, spółka akcyjna inspirujące historie, fascynujące przykłady i zaskakujące rady pomogą ci ulepszyć swoje życie w niewyobrażalnym stopniu. Zapoznasz się z nimi m.in. w takich jej częściach jak:

  • Szesnaście świec i sprytne kelnerki: dlaczego życie bardziej przypomina szkołę niż uniwersytet - i co z tym fantem zrobić.
  • Od Robina Williamsa do doktora Jekylla: dlaczego zaskakiwanie ludzi nie jest wcale takim świetnym pomysłem.
  • Kanapka za osiemnaście milionów: jak parę dolarów i kilka sekund potrafią zapewnić sukces.

Nieważne, czy właśnie dostałeś awans, czy dopiero zaczynasz karierę zawodową - te i setki innych pomysłów z tej książki pomogą ci szybciej osiągnąć sukces.

"Ty, spółka akcyjna nie traktuje wyłącznie o tobie, ale o twoim przeznaczeniu i o tym, jak nad nim panować".
Jeffrey Gitomer, autor Czerwonej książeczki sprzedawcy

"Napisana tak, że nie można się od niej oderwać. Książkę Ty, spółka akcyjna wypełnia opis doskonałych strategii, które pozwolą osiągnąć sukces zawodowy i osobisty".
Tom Rath, współautor bestsellera How Full is Your Bucket?

"Wybitne... Beckwith jest jednym z najlepszych przedstawicieli swojego zawodu na świecie".
Christer Hanefalk, prezes zarządu szwedzkiej firmy Logografia Group ze Sztokholmu


Harry Beckwith zarządza firmą doradczą Beckwith Partners obsługującą 23 największe korporacje z listy Fortune 500 i dziesiątki początkujących firm. Specjalizuje się w budowaniu świadomości marki i komunikacji z klientami. Jest członkiem towarzystwa Phi Beta Kappa i absolwentem Uniwersytetu Stanforda, a także znanym na świecie prelegentem. Jego cztery bestsellery zostały przetłumaczone na dwadzieścia trzy języki.

Christine Clifford Beckwith, także z firmy Beckwith Partners, to powszechnie ceniona międzynarodowa prelegentka. Przez osiem lat była wiceprezesem SPAR Marketing Services, gdzie odnosiła znaczące sukcesy. W roku 1994 zachorowała na raka piersi. Od tamtej pory napisała pięć doskonałych książek, kieruje także organizacją The Cancer Club, największym na świecie producentem produktów dla ludzi cierpiących na nowotwór.

239 stron, format 141/218, miękka oprawa ze skrzydełkami

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022