Autor klasycznych bestsellerów "New York Timesa" i "Business
Week": Sprzedać niewidzialne oraz Co lubią klienci, Harry
Beckwith, pisze z wnikliwością wynikającą z ponad trzydziestu lat
zdumiewającego sukcesu. A teraz on i specjalistka do spraw sprzedaży, Christine
Clifford Beckwith, pokażą ci, jak zapakować i zareklamować najważniejszy na
świecie produkt: Ciebie.
Bez względu na to, czy chcesz zrobić dobre wrażenie na kliencie potencjalnym czy
już pozyskanym, czy może na pracodawcy, zawarte w książce Ty,
spółka akcyjna inspirujące historie, fascynujące przykłady
i zaskakujące rady pomogą ci ulepszyć swoje życie w niewyobrażalnym
stopniu. Zapoznasz się z nimi m.in. w takich jej częściach jak:
- Szesnaście świec i sprytne kelnerki: dlaczego życie bardziej przypomina szkołę
niż uniwersytet - i co z tym fantem zrobić.
- Od Robina Williamsa do doktora Jekylla: dlaczego zaskakiwanie ludzi nie jest wcale takim
świetnym pomysłem.
- Kanapka za osiemnaście milionów: jak parę dolarów i kilka sekund potrafią
zapewnić sukces.
Nieważne, czy właśnie dostałeś awans, czy dopiero zaczynasz karierę zawodową -
te i setki innych pomysłów z tej książki pomogą ci szybciej osiągnąć
sukces.
"Ty, spółka akcyjna nie traktuje wyłącznie o tobie, ale
o twoim przeznaczeniu i o tym, jak nad nim panować".
Jeffrey Gitomer, autor Czerwonej książeczki sprzedawcy
"Napisana tak, że nie można się od niej oderwać. Książkę Ty, spółka
akcyjna wypełnia opis doskonałych strategii, które pozwolą osiągnąć sukces zawodowy
i osobisty".
Tom Rath, współautor bestsellera How Full is Your Bucket?
"Wybitne... Beckwith jest jednym z najlepszych przedstawicieli swojego zawodu
na świecie".
Christer Hanefalk, prezes zarządu szwedzkiej firmy Logografia Group ze Sztokholmu
Harry Beckwith zarządza firmą doradczą Beckwith Partners
obsługującą 23 największe korporacje z listy Fortune 500 i dziesiątki
początkujących firm. Specjalizuje się w budowaniu świadomości marki
i komunikacji z klientami. Jest członkiem towarzystwa Phi Beta Kappa
i absolwentem Uniwersytetu Stanforda, a także znanym na świecie prelegentem.
Jego cztery bestsellery zostały przetłumaczone na dwadzieścia trzy języki.
Christine Clifford Beckwith, także z firmy Beckwith Partners, to
powszechnie ceniona międzynarodowa prelegentka. Przez osiem lat była wiceprezesem SPAR
Marketing Services, gdzie odnosiła znaczące sukcesy. W roku 1994 zachorowała na
raka piersi. Od tamtej pory napisała pięć doskonałych książek, kieruje także
organizacją The Cancer Club, największym na świecie producentem produktów dla ludzi
cierpiących na nowotwór.
239 stron, format 141/218, miękka oprawa ze skrzydełkami