Jeśli Twoje działania w życiu zawodowym i prywatnym nie przynoszą zamierzonych
efektów, a Ty czujesz, że tkwi w Tobie spory potencjał i że stać Cię na dużo
więcej, koniecznie przeczytaj książkę OSOBISTA EFEKTYWNOŚĆ. Dowiesz się, jak
skutecznie wykorzystywać czas i jak działać, aby rzeczywiście osiągnąć to, co sobie
zaplanowałeś.
Rady zawarte w poradniku OSOBISTA EFEKTYWNOŚĆ pomogą Ci skutecznie wyznaczać
i osiągać cele, efektywnie zarządzać czasem, ustalać priorytety w życiu zawodowym i
prywatnym oraz wyzwolić w sobie pokłady kreatywności i twórczej energii. Dowiesz się
także, jak skutecznie delegować pracę i jak lepiej komunikować się z innymi. Poznasz
też technikę argumentacji i przekonywania innych do swoich racji.
OSOBISTA EFEKTYWNOŚĆ mówi o tym, jak kierować swoim życiem w taki sposób,
aby czerpać z niego jak największą radość i satysfakcję. Osobista efektywność
polega na dokonywaniu wyborów, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Chodzi o
ustalenie priorytetów i wyznaczenie celów oraz o skuteczność w ich realizowaniu. Ta
książka pomoże Ci to osiągnąć – tak w pracy, jak i w domu.
Po przeczytaniu książki będziesz wiedział, jak sterować swoim życiem, co jest dla
Ciebie najważniejsze, a czym nie warto się przejmować. Przekonasz się, że możesz
być kreatywny i skuteczny oraz że możesz osiągnąć sukces w pracy, nie zaniedbując
przy tym rodziny.
Wybrane zagadnienia
- Wyznaczanie celów
- Wykorzystuj swój potencjał i kreatywność
- Ustalanie priorytetów
- Nie myl samodyscypliny z samoudręczaniem
- Skuteczne delegowanie pracy
- Ograniczanie niepożądanych przerw
- Efektywne spotkania
- Odkładanie spraw na później
- Twoje miejsce pracy
- Efektywne czytanie i pisanie
- Technika argumentacji
- Zaplanuj życie prywatne
Björn Lundén jest założycielem wydawnictw Björn Lundén Information AB w
Szwecji oraz BL Info Polska. Jest autorem wielu poradników z zakresu podatków, zarządzania
i prawa przeznaczonych głównie dla firm i przedsiębiorców.
Lennart Rosell pracuje w szwedzkiej firmie Marillo Information AB, gdzie zajmuje
się doskonaleniem kwalifikacji przedsiębiorców i kadry menedżerskiej. Współpracuje
także z kilkoma czasopismami, w których publikuje artykuły z zakresu zarządzania,
marketingu i psychologii biznesu.
129 stron, format: 15.5x22.8 cm, miękka oprawa