Każdy z nas ma w pracy do czynienia z kimś "trudnym", z osobą, co
do której można mieć pewność, że z byle powodu wybuchnie, obrazi się lub powie coś
zupełnie niestosownego.
Ktoś pomyśli: "Ten gość jest po prostu stuknięty" - i zapewne
będzie miał rację. Znaczna część takich współpracowników, z którymi nie sposób
się dogadać, rzeczywiście cierpi na rozwinięte zaburzenia osobowości.
W tej książce autorzy uczą nas rozpoznawać powszechnie występujące typy
problemów lub zaburzeń osobowościowych, pomagają nam zrozumieć ich źródła i
wypracować sposób postępowania z takimi ludźmi.
Kiedy więc następnym razem przyczepi się do ciebie narcyz z recepcji albo
będziesz czegoś pilnie potrzebował od schizoidalnego osobnika zarządzającego
magazynem, będziesz wiedział, jak się zachować, by osiągnąć cel.
304 strony, format: 12.3x19.5 cm, miękka oprawa