ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI. PROBLEMY DYDAKTYKI


RED. URBANIAK B.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 54.50 Twoja cena  51,78 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Opracowanie ma charakter nowatorski, powinno cieszyć się dużym zainteresowaniem ze strony wykładowców przedmiotu "zarządzanie zasobami ludzkimi" oraz studentów i pracodawców. Powstało w okresie adaptacji polskiego szkolnictwa wyższego do standardów tzw. Procesu Bolońskiego. Standardy te wprowadzają elastyczność i etapowy charakter kształcenia oraz wzrost rangi elementów praktycznych, a także wynikających z umiędzynarodowienia gospodarki.

Główne zalety publikacji to przede wszystkim:

- interesujący zestaw tekstów napisanych przez autorów o wysokim autorytecie naukowym i dydaktycznym w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi,

- ścisłe powiązanie większości opracowań z ustaleniami Procesu Bolońskiego, nadającymi nowy charakter europejskiemu szkolnictwu wyższemu,

- kompleksowe podejście do zagadnień nauczania w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi, łączące punkt widzenia pracodawców (właścicieli firm i menedżerów) oraz studentów i nauczycieli akademickich.


Spis treści:

Wprowadzenie
B. Urbaniak

Część I. Kompetencje pracowników. Oczekiwania edukacyjne pracowników

1. Zmiana podejścia do awansowania i rozwoju pracowników i jej wpływ na proces kształcenia studentów
Kopertyńska M. Wanda

2. Organizacja i menedżerowie jutra. Implikacje dla procesów kształcenia
Penc Józef

3. Edukacja menedżerów i specjalistów personalnych
Michalczyk Ryszard

4. Audyt poziomu stresu w środowisku pracy - rola i przygotowanie specjalisty w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
Bartkowiak Grażyna

5. Oczekiwania praktyki wobec kształcenia zzl
Jatczak Krzysztof

6. Realia i postulaty usprawnień procesu doskonalenia kadr administracji samorządowej
Tracz Katarzyna

7. Kompetencje społeczne przedsiębiorców
Walkowiak Ryszard

Część II. Jak uczymy zzl. Diagnoza stanu obecnego i oczekiwania uczestników procesu edukacyjnego

1. Cele kształcenia w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
Andrzejczak Aldona

2. Analiza programów studiów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi polskich uczelniach publicznych
Pocztowski Aleksy, Purgał-Popiela Joanna

3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w ośrodkach akademickich Lublina
Sitko-Lutek Agnieszka

4. Proces kształcenia - stan obecny a oczekiwania polskich przedsiębiorstw i studentów
Kołodziejczyk-Olczak Izabela, Rogozińska-Pawełczyk Anna

5. Praca licencjacka jako narzędzie transferu wiedzy naukowej do praktyki zzl
Piwowarczyk Jarosław

Część III. Wyzwania edukacyjne wobec zzl. Deklaracja Bolońska a programy studiów w obszarze zzl

1. Systematyzacja nowej wiedzy z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla celów badawczo-dydaktycznych
Lipka Anna

2. Oczekiwania praktyki względem programów nauczania na studiach podyplomowych w zakresie zarządzania kadrami
Kawka Tomasz, Suchodolski Adam

3. Z praktyki organizatora studiów podyplomowych. Oczekiwania wobec kształcenia w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi na podstawie opinii uczestników studiów
Cewińska Joanna, Wojtaszczyk Katarzyna, Chmal Zdzisław

4. Proces Boloński a nauczanie zarządzania zasobami ludzkimi
Kwiatkiewicz Anna

5. Wykład Human Resorce Management w kontekście Deklaracji Bolońskiej
Stor Marzena

6. Z doświadczeń studentów przyjeżdżających do Łodzi w ramach wymiany studenckiej Sokrates/Erasmus - sondaż ankietowy
Urbaniak Bogusława, Kołodziejczyk-Olczak Izabela

7. Studenckie koła naukowe a promocja zarządzania zasobami ludzkimi na polskich uczelniach
Janowska Zdzisława

224 strony, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022