ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 49.00 46,55   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

TECHNIKI PERSWAZYJNE. PODSTAWY


GAJLEWICZ M.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 49.00 Twoja cena  46,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka zawiera opis sposobów oddziaływania na ludzi, wpływania na postawy i zachowania. Omówione zostały tylko techniki perswazyjne, które są stosowane w bardziej klasyczny i zinstytucjonalizowany sposób, przede wszystkim w ramach promocji i reklamy, a także niektórych dziedzin pokrewnych. W większości publikacji na ten temat omawia się głównie językowe i erystyczne aspekty przekonywania.

Praca wychodzi poza tak określoną problematykę, ukazuje także inne możliwości, wynikające np. ze sposobów umieszczania lub mody?kacji przekazów perswazyjnych albo wyboru innej drogi dotarcia do odbiorców.


Spis treści

Wstęp

Rozdział 1. Perswazja
1. Pojęcie perswazji
2. Technika perswazyjna
3. Masowe komunikowanie
4. Podejście prakseologiczne
5. Skuteczność a efektywność

Rozdział 2. Reklama
1. Pojęcie i istota reklamy
2. Pojęcia pokrewne (propaganda, public relations, promocja, opinia publiczna)
2.1. Propaganda
2.2. Public relations
2.3. Promocja
2.4. Opinia publiczna

Rozdział 3. Techniki perswazyjne
1. Techniki perswazyjne jako narzędzie oddziaływania
1.1. Pojęcie techniki perswazyjnej (źródłosłów, istota pojęcia)
1.2. Próby klasyfikacji technik perswazyjnych (sposoby ujmowania zagadnienia, kryteria klasyfikacji)
1.3. Techniki perswazyjne a argumenty i oddziaływanie za pomocą środków językowych
2. Rodzaje technik perswazyjnych
2.1. Inne techniki

Rozdział 4. Wyniki analizy zawartości

Zakończenie
Bibliografia
Aneks 1. Klucz kodowy zastosowany do analizy

256 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022