ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MEDIA W TRANSFORMACJI


GRALCZYK A. MARCYŃSKI SAC K. PRZYBYSZ M.

wydawnictwo: ELIPSA , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 53.60 Twoja cena  50,92 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Media w transformacji


Transformacja komunikacji i mediów implikuje natomiast zmiany w polityce, edukacji, religii, dziennikarstwie, marketingu, relacjach społecznych, rodzinnych i zawodowych.

Zmiany te mogą być twórcze lub destrukcyjne; uporządkowane lub chaotyczne; sprzyjające rozwojowi lub blokujące go. Zmianę można też biernie obserwować, można się jej przeciwstawiać, bądź też twórczo ją wykorzystać. Kreatywne podejście do zmiany może prowadzić do wejścia na wyższy poziom życia, formowania nowego porządku, myślenia i działania.

Niniejsza naukowa analiza tych zjawisk i procesów ma na celu nie tylko przyglądanie się zmianom, ale bycie ich kreatorami, aktywne oddziaływanie na nie.

W prezentowanej monografii są więc zarówno teksty, którymi inspirujemy do nowych przemyśleń, jak i formułowania odważnych postulatów oraz dzielenia się niestandardowymi rozwiązaniami. Nikt nie chce być bowiem sformatowanym przez media pionkiem w grze i biernym odbiorcą medialnej papki. Dlatego zapraszamy do stania się protagonistami tej transformacji; do bycia mistrzami formacji i interakcji; współtwórcami strumienia nowej świadomości aktywnych uczestników zmian. Mamy bowiem realny wpływ na to, czy transformacja przeniesie nas na wyższy poziom, czy zaginiemy w e-dżungli bezznaczeniowego przekazu oraz cybergąszczu bitów i bajtów.


Wstęp
Transformacja zmiany

CZĘŚĆ I. Social Media - Nowe Media

Krzysztof Marcyński SAC
Media - applied science dla wiary

Zenon Hanas
Internet religijny a religijność internetowa: eksploracja pola badawczego

Marta Brzezińska-Waleszczyk
Nowe media w nowej ewangelizacji

Ewa Modzelewska
Wykorzystanie nowych mediów w procesie kształcenia

Jan Jaroszyński
Radio w dobie konwergencji mediów

CZĘŚĆ II. Komunikacja marketingowa - promocja

Paulina Czarnek
"Zabawić się na śmierć", czyli o obecności rozrywki w polskiej radiofonii komercyjnej

Kinga Cybulska
Prosument - konsument wyedukowany. O zmianach świadomości konsumenckiej

Monika Przybysz
Kapłan w "Sieci" uwikłany. Dylematy obecności księdza w mediach

Józef Kloch
Zasady występowania duchownych w mediach według Konferencji Episkopatu Polski

Milena Kindziuk
Wizerunek medialny ks. Jerzego Popiełuszki w polskiej prasie komunistycznej w latach 1983-1984

Emilia Dudkiewicz
Promocja muzyki sakralnej w kontekście wychowania liturgicznego na przykładzie audycji emitowanych na antenie Radia Warszawa

CZĘŚĆ III. Dziennikarstwo - etyka dziennikarska

Joanna Sosnowska
Dziennikarz specjalista - zasady pracy dziennikarza religijnego

Ewelina Kancik
Prasa, radio, telewizja w polskim internecie - zagadnienia wybrane

Tatiana Popadiak-Kuligowska
Zagadnienia etyczne w dyskursie dotyczącym oddziaływania komunikacji reklamowej

Bartosz Głowacki
Nowe media a etyka dziennikarska - wybrane zagadnienia

Anna Modzelewska
Zarządzanie redakcją prasową w internecie. Studium przypadku "Gazety Krakowskiej"

Ewa Konstanty
Rynek mediów i polskiej prasy hippicznej. Przybliżenie tematu i charakterystyka wybranych pism

CZĘŚĆ IV. Edukacja medialna - Wychowanie do mediów

Agnieszka Barczyk
Funkcja kulturotwórcza a współczesna telewizja

Hanna Karp
Media w demokracji - źródło informacji czy narzędzie manipulacji?

Anna Jaroszyńska
Wpływ mediów na kształtowanie się mody językowej wśród młodzieży

Aleksandra Gralczyk
Destrukcyjna rzeczywistość filmów dla dzieci

Anna Gębalska-Berekets
Świat wartości on-line i sposoby jego kształtowania jako wyzwanie dla edukacji medialnej

Anna Valkova
Medialna vychova v kontexte predmetu Katolicke nabozenstvo

CZĘŚĆ V. Media - Teologia

Katarzyna Parzych-Blakiewicz
Mass media jako "locus theologicus"

Grzegorz Łęcicki
Teologia mediów audiowizualnych jako wyzwanie XXI wieku

Paweł Maciaszek
Rola katolickich mediów w recepcji odnowy liturgicznej Soboru Watykańskiego II

Biogramy


418 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022