|
MEDIA W TRANSFORMACJI
GRALCZYK A. MARCYŃSKI SAC K. PRZYBYSZ M. wydawnictwo: ELIPSA , rok wydania 2013, wydanie I cena netto: 53.60 Twoja cena 50,92 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Media w transformacji
Transformacja komunikacji i mediów implikuje natomiast zmiany w polityce, edukacji,
religii, dziennikarstwie, marketingu, relacjach społecznych, rodzinnych i zawodowych.
Zmiany te mogą być twórcze lub destrukcyjne; uporządkowane lub chaotyczne;
sprzyjające rozwojowi lub blokujące go. Zmianę można też biernie obserwować, można
się jej przeciwstawiać, bądź też twórczo ją wykorzystać. Kreatywne podejście do
zmiany może prowadzić do wejścia na wyższy poziom życia, formowania nowego porządku,
myślenia i działania.
Niniejsza naukowa analiza tych zjawisk i procesów ma na celu nie tylko
przyglądanie się zmianom, ale bycie ich kreatorami, aktywne oddziaływanie na nie.
W prezentowanej monografii są więc zarówno teksty, którymi inspirujemy do nowych
przemyśleń, jak i formułowania odważnych postulatów oraz dzielenia się
niestandardowymi rozwiązaniami. Nikt nie chce być bowiem sformatowanym przez media
pionkiem w grze i biernym odbiorcą medialnej papki. Dlatego zapraszamy do stania się
protagonistami tej transformacji; do bycia mistrzami formacji i interakcji;
współtwórcami strumienia nowej świadomości aktywnych uczestników zmian. Mamy bowiem
realny wpływ na to, czy transformacja przeniesie nas na wyższy poziom, czy zaginiemy w
e-dżungli bezznaczeniowego przekazu oraz cybergąszczu bitów i bajtów.
Wstęp
Transformacja zmiany
CZĘŚĆ I. Social Media - Nowe Media
Krzysztof Marcyński SAC
Media - applied science dla wiary
Zenon Hanas
Internet religijny a religijność internetowa: eksploracja pola badawczego
Marta Brzezińska-Waleszczyk
Nowe media w nowej ewangelizacji
Ewa Modzelewska
Wykorzystanie nowych mediów w procesie kształcenia
Jan Jaroszyński
Radio w dobie konwergencji mediów
CZĘŚĆ II. Komunikacja marketingowa - promocja
Paulina Czarnek
"Zabawić się na śmierć", czyli o obecności rozrywki w polskiej
radiofonii komercyjnej
Kinga Cybulska
Prosument - konsument wyedukowany. O zmianach świadomości konsumenckiej
Monika Przybysz
Kapłan w "Sieci" uwikłany. Dylematy obecności księdza w mediach
Józef Kloch
Zasady występowania duchownych w mediach według Konferencji Episkopatu Polski
Milena Kindziuk
Wizerunek medialny ks. Jerzego Popiełuszki w polskiej prasie komunistycznej w
latach 1983-1984
Emilia Dudkiewicz
Promocja muzyki sakralnej w kontekście wychowania liturgicznego na przykładzie
audycji emitowanych na antenie Radia Warszawa
CZĘŚĆ III. Dziennikarstwo - etyka dziennikarska
Joanna Sosnowska
Dziennikarz specjalista - zasady pracy dziennikarza religijnego
Ewelina Kancik
Prasa, radio, telewizja w polskim internecie - zagadnienia wybrane
Tatiana Popadiak-Kuligowska
Zagadnienia etyczne w dyskursie dotyczącym oddziaływania komunikacji reklamowej
Bartosz Głowacki
Nowe media a etyka dziennikarska - wybrane zagadnienia
Anna Modzelewska
Zarządzanie redakcją prasową w internecie. Studium przypadku "Gazety
Krakowskiej"
Ewa Konstanty
Rynek mediów i polskiej prasy hippicznej. Przybliżenie tematu i charakterystyka
wybranych pism
CZĘŚĆ IV. Edukacja medialna - Wychowanie do mediów
Agnieszka Barczyk
Funkcja kulturotwórcza a współczesna telewizja
Hanna Karp
Media w demokracji - źródło informacji czy narzędzie manipulacji?
Anna Jaroszyńska
Wpływ mediów na kształtowanie się mody językowej wśród młodzieży
Aleksandra Gralczyk
Destrukcyjna rzeczywistość filmów dla dzieci
Anna Gębalska-Berekets
Świat wartości on-line i sposoby jego kształtowania jako wyzwanie dla edukacji
medialnej
Anna Valkova
Medialna vychova v kontexte predmetu Katolicke nabozenstvo
CZĘŚĆ V. Media - Teologia
Katarzyna Parzych-Blakiewicz
Mass media jako "locus theologicus"
Grzegorz Łęcicki
Teologia mediów audiowizualnych jako wyzwanie XXI wieku
Paweł Maciaszek
Rola katolickich mediów w recepcji odnowy liturgicznej Soboru Watykańskiego II
Biogramy
418 stron, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|