|
KAMPANIA NEGATYWNA W POLSKICH WYBORACH PREZYDENCKICH 1990-2010
DANIEL K. wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2013, wydanie I cena netto: 49.50 Twoja cena 47,03 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Kampania negatywna w polskich wyborach prezydenckich 1990-2010
W dotychczasowych powszechnych wyborach prezydenckich przeprowadzonych w Polsce
(1990–2010) kandydaci (oraz ich obozy) z powodzeniem wykorzystywali różne mechanizmy
dyskredytacji konkurencji. Każda z elekcji dostarczała wielu pozytywnych i negatywnych
emocji towarzyszących licznym wydarzeniom, które wpisały się do historii polskiej
polityki.
Książka zawiera analizę „brudnych” metod i technik politycznej rywalizacji
wykorzystywanych w trakcie poszczególnych wyborów.
Autor dużą uwagę poświęcił przede wszystkim tym mechanizmom dyskredytacji,
które zaważyły na wizerunku danego kandydata i wpłynęły na jego wynik wyborczy oraz
końcowy rezultat elekcji.
366 stron, Format: 15.5x22.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|