ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 49.50 47,03   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KAMPANIA NEGATYWNA W POLSKICH WYBORACH PREZYDENCKICH 1990-2010


DANIEL K.

wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 49.50 Twoja cena  47,03 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kampania negatywna w polskich wyborach prezydenckich 1990-2010


W dotychczasowych powszechnych wyborach prezydenckich przeprowadzonych w Polsce (1990–2010) kandydaci (oraz ich obozy) z powodzeniem wykorzystywali różne mechanizmy dyskredytacji konkurencji. Każda z elekcji dostarczała wielu pozytywnych i negatywnych emocji towarzyszących licznym wydarzeniom, które wpisały się do historii polskiej polityki.

Książka zawiera analizę „brudnych” metod i technik politycznej rywalizacji wykorzystywanych w trakcie poszczególnych wyborów.

Autor dużą uwagę poświęcił przede wszystkim tym mechanizmom dyskredytacji, które zaważyły na wizerunku danego kandydata i wpłynęły na jego wynik wyborczy oraz końcowy rezultat elekcji.


366 stron, Format: 15.5x22.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022