|
VOYEURYZM MEDIALNY W KONTEKŚCIE WSPÓŁCZESNEJ PRASY W POLSCE
BIAŁEK-SZWED O. wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2012, wydanie I cena netto: 68.50 Twoja cena 65,08 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Voyeuryzm medialny w kontekście współczesnej prasy w Polsce
Książka zatytułowana Yoyeuryzm medialny w kontekście współczesnej prasy w Polsce
dotyczy aktualnego i ważnego problemu, jakim jest zjawisko podglądania występujące we
współczesnych mediach.
Zjawisko to w istotny sposób „organizuje” sposób postrzegania rzeczywistości
przez media; determinuje jakość materiałów dziennikarskich.
Niniejsza publikacja dokonuje analizy interdyscyplinarnej zjawiska voyeuryzmu
medialnego, w aspekcie prawno-etycznym, kulturowym, socjologicznym, historycznym itp.
Autorka książki poszczególne przypadki omawia na wybranych przykładach.
Pozycja Yoyeuryzm medialny w kontekście współczesnej prasy w Polsce może okazać
się przydatna przede wszystkim medioznawcom i kulturoznawcom, ale też socjologom, czy
psychologom, także z uwagi na wartość dokumentacyjną. Liczne przykłady potwierdzone
przypisami, jak też załączonymi fotografiami, zeskanowanymi kolumnami prasowymi
stanowią swoistą wizualizację problemu voyeuryzmu prasowego, a jednocześnie stają
się cennym źródłem dla medioznawczych poszukiwań komparatystycznych.
422 stron, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|