Zawartość mediów masowych: od kultury popularnej przez studia genderowe do języka
komunikowania
Niniejszy tom charakteryzuje niejednorodny dobór tematów. Poszczególne artykuły
różni nie tylko tematyka, ale także metodologia, co pozwoli zaprezentować
heterogeniczne spojrzenie na środki masowego przekazu i przypuszczalnie przyczyni się do
zwiększenia kręgu potencjalnych czytelników.
Prezentowany zbiór jest efektem specyficznej konfiguracji subdyscyplin, obejmujących
badania nad kulturą popularną, studia nad płcią kulturową w komunikacji oraz badania
nad komunikacją językową.
Uwaga autorów skoncentrowana została na zawartości mediów masowych - na przekazach
medialnych kierowanych do masowego odbiorcy.
Książka stanowi potwierdzenie dynamicznego rozwoju medioznawstwa w Polsce, co
przejawia się we włączeniu do badań nad mediami przedstawicieli różnych kierunków
studiów. Tym samym można liczyć, że pozycja ta zainteresuje szerokie grono
czytelników.
361 stron, B5, oprawa miękka