ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 51.10 48,55   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZAWARTOŚĆ MEDIÓW MASOWYCH OD KULTURY POPULARNEJ PRZEZ STUDIA GENDEROWE


DUDEK P. KUSIA M. - DO JĘZYKA KOMUNIKOWANIA

wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 51.10 Twoja cena  48,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zawartość mediów masowych: od kultury popularnej przez studia genderowe do języka komunikowania


Niniejszy tom charakteryzuje niejednorodny dobór tematów. Poszczególne artykuły różni nie tylko tematyka, ale także metodologia, co pozwoli zaprezentować heterogeniczne spojrzenie na środki masowego przekazu i przypuszczalnie przyczyni się do zwiększenia kręgu potencjalnych czytelników.

Prezentowany zbiór jest efektem specyficznej konfiguracji subdyscyplin, obejmujących badania nad kulturą popularną, studia nad płcią kulturową w komunikacji oraz badania nad komunikacją językową.

Uwaga autorów skoncentrowana została na zawartości mediów masowych - na przekazach medialnych kierowanych do masowego odbiorcy.

Książka stanowi potwierdzenie dynamicznego rozwoju medioznawstwa w Polsce, co przejawia się we włączeniu do badań nad mediami przedstawicieli różnych kierunków studiów. Tym samym można liczyć, że pozycja ta zainteresuje szerokie grono czytelników.


361 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022