ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 48.50 46,08   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WARTOŚCI W KOMUNIKOWANIU


WAWRZAK-CHODACZEK M. RED.

wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 48.50 Twoja cena  46,08 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wartości w komunikowaniu


Wartości są jednym z najważniejszych elementów rzeczywistości społecznej i wraz z rozwojem społeczeństwa podlegają zmianom. Wartości, choć niewidoczne gołym okiem, decydują o dokonywaniu wyborów i sposobach zachowań w różnorodnych sytuacjach.

Ze Wstępu


Wstęp.

I. WARTOŚCI W KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ

Andrzej Małachowski
Cechy i rodzaje komunikacji
Mirosława Wawrzak-Chodaczek
Wartości uniwersalne w komunikacji interpersonalnej
Hanna Tomaszewska
Razem, lecz osobno - aktywność społeczna i komunikacyjna młodzieży w świecie realnym i wirtualnym
Dorota Bis-Doktor
Osoba - najważniejszym podmiotem komunikacji społecznej
Alina Rynio
Spotkanie i dialog w komunikacji interpersonalnej w świetle personalistycznej filozofii Wojciecha Chudego
Emilia Wojcieszek
Wypowiedzi i somatyzmy kinetyczne jako zintegrowane komponenty przekazu komunikacyjnego
Arkadiusz Wąsiński
Symetryczna interakcja komunikacyjna dorosły - dziecko a dialogowe poszukiwanie wspólnej płaszczyzny odkrywania i rozumienia wartości w procesie wychowania
Henryk Noga
Wybrane aspekty komunikacji w procesie edukacyjnym
Krzysztof Kruszko
Psychospołeczne aspekty komunikacji i zachowań w sytuacjach zagrożenia..
Renata Bibik
Komunikacja w Uczeniu przez Doświadczenie w Mediacji wg koncepcji R. Feuersteina

II. WARTOŚCI W KOMUNIKACJI MEDIALNEJ

Stanisław Juszczyk
Rola komunikacji wirtualnej w transformacji społecznej oraz w edukacji i kulturze
Marek Sokołowski
Komunikacja jako wartość w nauczaniu Jana Pawła II o mediach
Bożena Matyjas
Dzieciństwo w obliczu zagrożenia związanego z komputeryzacją
Małgorzata Wolska-Długosz
Internet - przyszłość komunikacyjna?
Beata Maj
Miejsce komunikacji wirtualnej - w odniesieniu do rzeczywistej - we współczesnym świecie
Agnieszka Piasecka
Wykorzystanie przestrzeni wirtualnej do promocji akcji korzystnych społecznie, czyli o korelacji pomiędzy surowe etykę a swawolne estetykę
Marta Kosińska
Sfera wartości w funkcji katalizatora dynamiki internetowych forów dyskusyjnych. Przyczynek metodologiczny
Marta Kondracka
Wsparcie społeczne za pośrednictwem Internetu - wirtualne społeczności samopomocowe
Barbara Jezierska
Przekaz medilny a niedostosowanie społeczne dzieci i młodzieży
Violetta Będkowska-Heine, Marek Heine
Obraz przestępczości w prasie codziennej
Elżbieta Pietrzak
Komunikacja i wartości w młodzieżowych blogach internetowych .
Maria Gładyszewska
Media a świat wartości nauczycielek przedszkoli
Agnieszka Roguska
Komunikacyjne wartości mediów lokalnych
Mirosław Piwowarczyk
Rola masowych przekaźników informacji w kształtowaniu kulturowego charakteru środowisk lokalnych w Wielkopolsce w Drugiej Rzeczypospolitej
Magdalena Sasin
Rola mediów regionalnych w rozwoju zainteresowań kulturalnych młodzieży - komunikat z badań
Patrycj a Hanyga-Janczak
Mass media jako komponenty czasu wolnego studentów studiów stacjonarnych
Magdalena Kamińska
Cybertabloid - choroba społeczna czy zbiór współczesnych paraboli moralnych? Analiza fenomenu medialnego
Piotr Siuda
Czy opłaca się mieć znajomych na "GoldenLine", czyli uczestnictwo w serwisach socialnetworkinga budowanie kapitału społecznego
Joanna Gruba
Rozpoznawanie ruchów artykulacyjnych przez dzieci i osoby dorosłe na podstawie programu komputerowego "Rentgenogramy, palatogramy, labiogramy"
Dorota Sobczyk
Pomoc psychologiczna i pedagogiczna w Internecie
Alesia Zakharkevich
Nazwy własne i obraz jako sposób na komunikację i przekazywanie wartości (na przykładzie baśni M. Konopnickiej O krasnoludkach i sierotce Marysi)


359 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022