ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 45.90 43,61   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MEDIA A KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE


SOKOŁOWSKI M. RED.

wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 45.90 Twoja cena  43,61 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Media a komunikowanie polityczne


Zagadnienie wykorzystania mediów w komunikowaniu politycznym jest jednym z kluczowych problemów, jaki każdorazowo wyłania się w momencie rozpoczynania wyborów politycznych i inicjowania kampanii wyborczych.

Jego rozwiązanie – zarówno przez kandydujących do różnych szczebli władzy polityków, ich sztaby wyborcze, zaplecza eksperckie, jak i zaangażowanych w tym celu specjalistów od marketingu politycznego – może oznaczać sukces albo też klęskę wyborczą


Marek Sokołowski
Wstęp

CZĘŚĆ I KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE. Strategie - kampanie - egzemplifikacje

Adam Ilciów
Public relations w polityce. Ujęcie krytyczne

Karina Stasiuk - Krajewska
Polityczne public relations - o trudnościach pojęciowych

Aleksandra Seklecka
Kultura polityczna elit jako determinanta manipulacji medialnej

Magdalena Mateja
Błazen, bulterier, tygrysica. Strategie komunikacyjne politycznych ekstremistów

Małgorzata Adamik
Informacja w telewizyjnej reklamie politycznej

Michał Pienias
Ewolucja medialnego wizerunku polityka na przykładzie zdjęć Andrzeja Leppera zawartych we "Wprost" oraz w "Przeglądzie"

Bara Ndiaye
Barack Obama w ujęciu prasy francuskiej (dziennik "Le Monde")

Paulina Olechowska
Językowa siła rażenia. Kaczyński i Tusk - analiza porównawcza expose premierów

Mateusz Trawiński
Abdykacja rozumu. Czerwcowa debata na łamach "Gazety Wyborczej" o książce Sławomira Cenckiewicza i Piotra Gontarczyka SB a Lech Wałęsa. Przyczynek do biografii

Natalia Kwapisz
Manipulacje w mediach na przykładzie recepcji raportu o WSI w "Gazecie Wyborczej"

Sebastian Fikus
Manipulacje nastrojami wojennymi w mediach hitlerowskich

CZĘŚĆ II POLITYCZNE ASPEKTY 1NTERNETU

Leszek Porębski
Internet jako remedium na kryzys demokracji. Historia pewnego złudzenia

Stanisław Burdziej
Zarządzanie reputacją w Internecie - aspekty społeczne i polityczne

Magdalena Szpunar
"Tyle razy głosowałem i nic z tego nie wynika" - przyczyny absencji wyborczej osób młodych a wpływ Internetu na zwiększenie udziału w głosowaniu

Wojciech Walczak
Internetowe portale informacyjne: analiza z użyciem zautomatyzowanych narzędzi badawczych (i pierwsze wyniki)

Sebastian Skolik
Wikipedia jako scena walki politycznej: strategie politycznych ataków oraz obrony przed upolitycznieniem projektu

Wojciech Muszyński
Muzyka tożsamościowa jako przejaw aktywności społecznej w nowych realiach

Nota o autorach


366 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022