|
SZKOŁA W NURCIE KONCEPCJI BADAŃ I DOŚWIADCZEŃ
ŻURAWSKA M. ŁUKASIK A. wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2008, wydanie I cena netto: 40.80 Twoja cena 38,76 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Szkoła w nurcie koncepcji badań i doświadczeń
Gwałtowny rozwój nauki, wzrost zainteresowania wykorzystywaniem technologii
informacyjno-komunikacyjnej w każdej dziedzinie gospodarki, kultury i techniki wpływa w
sposób znaczący na rozwój współczesnego społeczeństwa.
Niniejsza książka jest poświęcona różnym koncepcjom dotyczącym kształcenia,
roli społecznej szkoły i wykorzystywania najnowszych zdobyczy nauki i technologii
Od autorów
Koncepcje - modele, projekcje
Henryk Porożyński
Europejski model edukacji
Danuta Apanel
Istota i założenia edukacji integracyjnej i włączającej
Ewa Murawska
Pytania o współczesnego nauczyciela z transgresyjną koncepcją człowieka w tle
Badania - rezultaty, komentarze
Agnieszka Łagoda
Szkoła w nurcie badań i koncepcji dotyczących istoty/roli dialogu w
oddziaływaniach wychowawczych
Mirosława Żurawska
E-learning w nauczaniu-uczeniu się
Agnieszka Łukasik
Potrzeba wykorzystywania ICT w szkolnictwie wyższym
Bartosz Miodek
Edukacja nauczycielska a technologia informacyjna
Monika Jurek
Nauczyciel w społeczeństwie informacyjnym
Katarzyna Grabińska Mirosława Żurawska
Internet w doskonaleniu zawodowym nauczycieli
Mateusz Nitka
Technologia informacyjna w rewalidacji osób niepełnosprawnych Doświadczenia -
odniesienia, prognozy
Agnieszka Zalewska-Meler
Odebranie godności ciału. Filozofia nałogu
Tomasz Konejka Justyna Kuchta-Musiałek
Nieletnia ciężarna - porażką edukacji, rodziców, medycyny?
Henryk Bober
Od książki elektronicznej do e-podręcznika
Lucyna Preuss-Kuchta
Neoliberalizm a przeświadczenie o (nie)zmienności w sposobach realizacji
założeń dotyczących jego wpływu na edukację (rozważania w kierunku nie zawsze
zyskującym powszechną akceptację)
Zamiast zakończenia - autorzy raz jeszcze!
Recenzje
Grażyna Durka
I. Pospiszyl, Patologia społeczna
Dorota Kiełb-Grabarczyk
Socjologia codzienności, M. Bogunia-Borowska (red.),
P. Sztompka
Agnieszka Łukasik
J. Bednarek, E. Lubina, Kształcenie na odległość.
Podstawy dydaktyki
Marta Anna Sałapata
Nauczyciel akademicki w refleksji nad własną praktykę edukacyjną G. Koć-Seniuch, A.
A. Kotusiewicz (red.)
Autorzy tekstów
231 stron, A5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|