|
MARKETING WOBEC PONOWOCZESNOŚCI
LOTKO A. wydawnictwo: CEDEWU , rok wydania 2013, wydanie I cena netto: 38.50 Twoja cena 36,58 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Marketing wobec ponowoczesności
Monografia
Ponowoczesność (postmodernizm) jest obecnym okresem rozwoju społeczeństw.
Charakteryzuje się brakiem uniwersalnych punktów odniesienia, wielością oraz
współistnieniem stylów i gustów, zmieniających się błyskawicznie.
Jest kondycją pluralizmu, relatywizmu, globalizacji, wielokulturowości, łączenia
wartości przeciwstawnych. Takie złożone i dynamiczne otoczenie społeczno
gospodarcze jest wyzwaniem dla teorii i praktyki zarządzania, w tym dla subdyscypliny
marketingu.
Książka jest adresowana do studentów kierunków zarządzanie, marketing, socjologia
oraz pokrewnych, do środowiska naukowego marketingowców, a także do praktyków –
osób opracowujących strategie i działania marketingowe w organizacjach. Autor ma
nadzieję zainteresować nią szersze grono odbiorców – osób dostrzegających,
śledzących oraz starających się zrozumieć związki zachodzące między zjawiskami
społecznymi i gospodarczymi w warunkach ponowoczesności.
Wstęp
Rozdział 1
Konsekwencje ponowoczesności dla marketingu
1.1. Wprowadzenie
1.2. Konsumpcja ponowoczesna
1.3. Wybrane trendy ponowoczesności
1.4. Globalizacja
1.5. Wirtualizacja i cyfryzacja
1.6. Rozwój technologii informacyj nych, internet i sieciowość
1.7. Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna
1.8. Chwilowość, sceptycyzm, niepewność
1.9. Rola innowacji
1.10. Wpływ informacji i mediów
1.11. Podsumowanie
Rozdział 2
Przewartościowanie paradygmatu 4P
2.1. Wprowadzenie
2.2. Kierunki zmian w instrumentach marketingu-mix
2.3. Koncepcja 4C
2.4. Koncepcja 7P
2.5. Koncepcja 5I
2.6. Koncepcje paradygmatów dla marketingu internetowego
2.7. Podsumowanie
Rozdział 3
Dialektyczny charakter współczesnego marketingu
3.1. Wprowadzenie
3.2. Lokalność - globalizacja
3.3. Skala makro - skala mikro
3.4. Zysk-zaangażowanie (społeczne)
3.5. Formalność - nieformalność
3.6. Rzeczywistość - wirtualność
3.7. Transakcyjność - relacyjność
3.8. Masowość - indywidualizm
3.9. Technologia - humanizm
3.10. Jednokierunkowość - wukierunkowość
3.11. Ulotność - trwałość
3.12. Nieokreśloność - mierzalność
3.13. Podsumowanie
Rozdział 4
Ważniejsze kierunki rozwoju współczesnego marketingu
4.1. Wprowadzenie
4.2. Kondycja marketingu jako subdyscypliny nauk o zarządzaniu
4.3. Makromarketing i mikromarketing
4.4. Marketing wirusowy, marketing partyzancki i marketing doznań
4.5. Marketing wydarzeń
4.6. Marketing relacyjny
4.7. Marketing usług
4.8. Humanizująca wizja relacyjnego marketingu usług
4.9. Marketing szeptany
4.10. Marketing internetowy
4.11. Marketing społeczny
4.12. Marketing wartości
4.13. Podsumowanie
Rozdział 5
Wykorzystanie centrów kontaktu z klientem w marketingu ponowoczesnym
5.1. Wprowadzenie
5.2. Systemy informatyczne wspomagające marketing relacyjny
5.3. Istota i rola centrów kontaktu z klientem
5.4. Usługi świadczone przez centra kontaktu z klientem
5.5. Kanały dystrybucji usług świadczonych przez centra kontaktu z klientem
5.6. Korzyści ze stosowania centrów kontaktu z klientem
5.7. Podsumowanie
Rozdział 6
Zręby modelu efektywności marketingu szeptanego
6.1. Wprowadzenie
6.2. Założenia modelu
6.3. Rozszerzenie modelu
6.4. Efektywność marketingu szeptanego a sieci społeczne w Internecie
6.5. Podsumowanie
Podsumowanie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Streszczenie
Abstract
148 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|