ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   2 egz. / 45.90 43,61   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > wyszukiwanie > opis książki

GOSPODARKA XXI WIEKU CZĘŚĆ II INNOWACYJNOŚĆ EKONOMIKA I ORGANIZACJA


ŚWIADEK A. RED.

wydawnictwo: IVG , rok wydania 2012, wydanie II

cena netto: 66.00 Twoja cena  62,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Gospodarka XXI wieku część II

Innowacyjność, ekonomika i organizacja


Wydanie Drugie Książki Naukowej pod tytułem "Gospodarka XXI wieku. Innowacyjność, ekonomika i organizacja" jest dalszą kontynuacją prezentacji osiągnięć naukowych dokonanych przez pracowników naukowych studiów doktoranckich z Wydziałów Nauk Ekonomii i Zarządzania w Polsce.

Niniejsza książka naukowa zawiera bogatą wiedzę dotyczącą szerokich aspektów funkcjonowania oraz rozwoju różnych segmentów gospodarki krajowej i światowej.

Ukazane artykuły naukowe stanowią bogaty zasób wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz tworzą nową wiedzę, nieobecną w publikowanych dotąd innych książkach oraz pozycjach dotyczących gospodarki XXI wieku.

Książkę adresujemy praktycznie do wszystkich zainteresowanych aspektami ekonomii i zarządzania. Liczymy, że odnajdą Państwo w publikacji inspiracje dla własnej praktyki zawodowej oraz naukowej.

Redaktor wydania Mgr Aleksandra Fudali


Mgr Artur Arkadiusz Trzebiński Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
I.Ewolucja polskiego rynku funduszy nieruchomości
1.1.Historia funduszy nieruchomości
1.2.Struktura rynku funduszy nieruchomości
1.3.Aktywa funduszy
1.4.Stopy zwrotów
1.5.Struktura portfeli inwestycyjnych

Mgr Bartosz Góźdź
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
II.Przedsiębiorczość w prywatnych zakładach opieki zdrowotnej na terenie północno - zachodniej Polski w 2010 roku
2.1.Przedsiębiorczość w służbie zdrowia
2.2.Metodologia badania ankietowego
2.3.Wyniki badania

Mgr Dominika Rodacka
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
III.Rozwój złożonych wskaźników pomiaru wydajności w systemie Opieki Zdrowotnej
3.1.Produktywność Systemu Opieki Zdrowia
3.2.Próba podsumowania i dyskusja

Mgr Łukasz Konstantynowicz
Zarządzanie w Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej
IV.Foresight jako narzędzie strategiczne w zarządzaniu gminą
4.1.Foresight - geneza, pojęcie i specyfikacja
4.2.Foresight regionalny - pojęcie i specyfika
4.3.Strategia rozwoju gminy a foresight regionalny - wzajemne relacje
4.4.Foresight regionalny jako narzędzie wpływu na zrównoważony rozwój gminy

Mgr Mirosław K. Szpakowski
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
V.Społeczeństwo informacyjne w globalnym świecie

Mgr Tomasz Buchwald, Dr Wioletta Czemiel-Grzybowska
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Katedra Logistyki Międzynarodowej
VI.Finansowanie innowacji w przedsiębiorstwach z funduszy unijnych - aspekt porównawczy
6.1.Finansowanie innowacji ze środków wspólnotowych w latach 2004-2006 oraz 2007-2013

Mgr Tomasz Buchwald
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Katedra Logistyki Międzynarodowej
VII.Wpływ projektów logistyki miejskiej na jakość życia mieszkańców - preferowane kierunki działań na przykładzie wybranych miast
7.1.Logistyka miejska a rozwój miasta i jakość życia
7.2.Istota i zakres projektów logistyki miejskiej
7.3.Preferowane kierunki działań w zakresie projektów logistyki miejskiej - wyniki badań

Mgr Tomasz Buchwald
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Katedra Logistyki Międzynarodowej
VIII.Motywy i determinanty oszczędności gospodarstw domowych na przykładzie gospodarki polskiej
8.1.Konsumpcja oszczędności gospodarstw domowych
8.2.Rola oszczędności w gospodarce. Formy oszczędności gospodarstw domowych
8.3.Wybrane teorie konsumpcji i oszczędności

Mgr Ewa Machej
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
IX.Euroregiony jako forma współpracy transgranicznej na przykładzie działalności Euroregionu Teśinske Slezsko - Śląsk Cieszyński
9.1.Analiza powstania euroregionalnej współpracy trans granicznej
9.2.Współpraca transgraniczna Polska-Czechy na przykładzie działalności Euroregionu Teśinske Slezsko Śląsk Cieszyński- ogólna charakterystyka

Mgr Ewelina Trubisz
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Katedra Zarządzania Strategicznego
X.Reputacja jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw deweloperskich
10.1.Zasoby niematerialne przedsiębiorstwa a reputacja
10.2.Źródła przewagi konkurencyjnej a zasobowa koncepcja w zarządzaniu strategicznym
10.3.Reputacja jako czynnik budujący przewagę konkurencyjna w branży deweloperskiej


152 strony, Format: 20.5x29.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022