ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE OUTSOURCINGIEM INFORMATYCZNYM


SOBIŃSKA M.

wydawnictwo: WYD AE WROCŁAW , rok wydania 2010, wydanie II

cena netto: 60.00 Twoja cena  57,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka przedstawia kompleksowe ujęcie outsourcingu informatycznego unikatowe w polskiej literaturze przedmiotu.

Wybór zagadnienia ma związek z rosnącym znaczeniem outsourcingu, wynikającym z kierunków rozwoju współczesnych organizacji, a przede wszystkim z rozwojem koncepcji organizacji-sieci, której idea polega na koncentrowaniu w sobie jedynie podstawowych umiejętności dających przewagę konkurencyjną i wydzielaniu na zewnątrz organizacji wszystkich czynności, które mogą zostać wykonane taniej i lepiej przez firmy zewnętrzne.

Podręcznik zawiera niezbędne podstawy terminologiczne, prezentuje zagadnienia związane z zarządzaniem współpracą outsourcingową, w tym zasady planowania, implementacji oraz kontroli i monitorowania wydzieleń, a ponadto określa stan i perspektywy rozwoju outsourcingu informatycznego w Polsce.


Spis treści:

Wstęp


1. Istota i rodzaje outsourcingu informatycznego
1.1. Istota outsourcingu
1.2. Przesłanki stosowania outsourcingu
1.3. Rodzaje outsourcingu
1.4. Zakres funkcji informatycznych realizowanych w ramach outsourcingu


2. Zarządzanie outsourcingiem
2.1. Znaczenie zarządzania relacją outsourcingową
2.2. Modelowe ujęcie zarządzania kooperacją outsourcingową
2.3. Korzystanie z usług zewnętrznych konsultantów
2.4. Organizacyjno-ekonomiczne uwarunkowania outsourcingu


3. Analiza decyzyjna wyboru outsourcingu informatycznego
3.1. Analiza kosztów, korzyści i ryzyka outsourcingu IT
3.2. Analiza finansowa outsourcingu
3.3. Miary efektywności usług informatycznych
3.4. Planowanie outsourcingu


4. Wdrażanie outsourcingu
4.1. Organizowanie przedsięwzięć outsourcingowych
4.2. Wybór dostawcy usług
4.3. Formułowanie kontraktu
4.4. Transfer personelu, sprzętu i oprogramowania
4.5. Outsourcing wiedzy


5. Czynniki sukcesu outsourcingu informatycznego
5.1. Motywowanie dostawcy usług
5.2. Monitorowanie i kontrola współpracy outsourcingowej
5.3. Czynniki sukcesu w układzie: outsourcingodawca - outsourcingobiorca


6. Strategiczne scenariusze rowzoju outsourcingu informatycznego
6.1. Outsourcing informatyczny w Polsce
6.2. Perspektywy rozwoju outsourcingu
6.3. Offshoring jako szczególny typ outsourcingu informatycznego


Zakończenie
Literatura
Spis rysunków
Spis tabel


145 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022