ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING ZA PRZYZWOLENIEM


GODIN S.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 40.00 Twoja cena  38,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing za przyzwoleniem

Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów


Tradycyjny marketing jest jak niepotrzebne „przeszkadzajki” w harmonijnej melodii. Jest jak podchmielony pasażer komunikacji miejskiej, z którym przyszło nam podróżować. Jest niczym głos milicjanta spożywającego kanapkę w Rozmowach kontrolowanych. To wreszcie blok reklamowy przerywający Twój ulubiony program i telefon od telemarketera, który pragnie zaoferować Ci zestaw śrubokrętów — bez względu na to, czego akurat w tej chwili pragniesz Ty.

Przepraszam, czy oni się naprzykrzają?

Marketing przeszkadzający to najbardziej irytujący — a co za tym idzie, nieskuteczny — sposób na promocję swojej firmy. Jedyne, co możesz dzięki niemu osiągnąć, to irytacja potencjalnego klienta. A klient zirytowany to klient stracony.

Co w takim razie robić, by nie odbierać ludziom czasu, a zyskać wiernych zwolenników? Wystarczy umiejętnie zapytać o pozwolenie!

Dowiedz się, jak walczyć z konkurencją w interaktywnym wszechświecie stron WWW, telefonicznych centrów obsługi klienta i automatycznych narzędzi wspomagających sprzedaż. Sprawdź, jak skutecznie uniknąć pułapki handlu elektronicznego, którą jest powszechny dostęp do wszystkich rodzajów produktów oraz ciągłe obniżanie prowizji sprzedawców.

Poznaj nowy typ relacji marketingowych, które najprawdopodobniej wkrótce staną się nową normą. To pozwoli Ci zmienić taktykę i z „wkurzonych klientów” zrobić „zachwyconych znajomych”.


Seth Godin jest autorem największych bestsellerów na temat marketingu, jakie zostały wydane w ostatnim dziesięcioleciu. Jego książki zdobyły rozgłos na całym świecie. Wśród nich możemy wymienić Fioletową krowę, Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe czy Najmocniejsze ogniwo (wszystkie ukazały się w Polsce nakładem wydawnictwa Onepress).

W tej książce człowiek, którego czasopismo „BusinessWeek” nazwało „największym przedsiębiorcą ery informacyjnej”, wyjaśnia zasady marketingu za przyzwoleniem — przełomowej koncepcji, która umożliwia formułowanie komunikatów reklamowych w taki sposób, aby konsumenci chętnie je akceptowali.


Słowo wstępne (7)

Wstęp (13)

1. Kryzys marketingu, którego nie rozwiążą pieniądze (19)

2. Marketing za przyzwoleniem - sposób na to, żeby reklamy znów zaczęły działać (35)

3. Ewolucja masowej reklamy (47)

4. Pierwsze kroki: ważny jest klient, a nie udział w rynku (55)

5. Jak duża częstotliwość kontaktów pomaga wzbudzić zaufanie i jak ją zwiększyć dzięki przyzwoleniu (73)

6. Pięć stopni przyzwolenia (91)

7. Pracuj nad przyzwoleniem jak nad produktem (123)

8. Wszystko, co wyczytałeś w internecie na temat marketingu, to bzdury! (135)

9. Marketing za przyzwoleniem w internecie (147)

10. Analizy przypadków (161)

11. Jak ocenić program oparty na marketingu za przyzwoleniem (201)

12. Najczęściej zadawane pytania dotyczące przyzwolenia (207)

Podziękowania (231)


232 strony, Format: 14.0x20.5cm, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- PLEMIONA 2.0 ZOSTAŃ INTERNETOWYM PRZYWÓDCĄ
GODIN S.

- MARKETERZY KŁAMIĄ. POTĘGA AUTENTYCZNYCH HISTORII W ŚWIECIE KŁAMSTWA
GODIN S.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022