Marketing za przyzwoleniem
Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
Tradycyjny marketing jest jak niepotrzebne „przeszkadzajki” w harmonijnej melodii.
Jest jak podchmielony pasażer komunikacji miejskiej, z którym przyszło nam
podróżować. Jest niczym głos milicjanta spożywającego kanapkę w Rozmowach
kontrolowanych. To wreszcie blok reklamowy przerywający Twój ulubiony program i telefon
od telemarketera, który pragnie zaoferować Ci zestaw śrubokrętów — bez względu na
to, czego akurat w tej chwili pragniesz Ty.
Przepraszam, czy oni się naprzykrzają?
Marketing przeszkadzający to najbardziej irytujący — a co za tym idzie,
nieskuteczny — sposób na promocję swojej firmy. Jedyne, co możesz dzięki niemu
osiągnąć, to irytacja potencjalnego klienta. A klient zirytowany to klient stracony.
Co w takim razie robić, by nie odbierać ludziom czasu, a zyskać wiernych
zwolenników? Wystarczy umiejętnie zapytać o pozwolenie!
Dowiedz się, jak walczyć z konkurencją w interaktywnym wszechświecie stron WWW,
telefonicznych centrów obsługi klienta i automatycznych narzędzi wspomagających
sprzedaż. Sprawdź, jak skutecznie uniknąć pułapki handlu elektronicznego, którą
jest powszechny dostęp do wszystkich rodzajów produktów oraz ciągłe obniżanie
prowizji sprzedawców.
Poznaj nowy typ relacji marketingowych, które najprawdopodobniej wkrótce staną się
nową normą. To pozwoli Ci zmienić taktykę i z „wkurzonych klientów” zrobić
„zachwyconych znajomych”.
Seth Godin jest autorem największych bestsellerów na temat marketingu, jakie
zostały wydane w ostatnim dziesięcioleciu. Jego książki zdobyły rozgłos na całym
świecie. Wśród nich możemy wymienić Fioletową krowę, Teraz małe jest wielkie.
Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe czy Najmocniejsze ogniwo (wszystkie ukazały się
w Polsce nakładem wydawnictwa Onepress).
W tej książce człowiek, którego czasopismo „BusinessWeek” nazwało
„największym przedsiębiorcą ery informacyjnej”, wyjaśnia zasady marketingu za
przyzwoleniem — przełomowej koncepcji, która umożliwia formułowanie komunikatów
reklamowych w taki sposób, aby konsumenci chętnie je akceptowali.
Słowo wstępne (7)
Wstęp (13)
1. Kryzys marketingu, którego nie rozwiążą pieniądze (19)
2. Marketing za przyzwoleniem - sposób na to, żeby reklamy znów zaczęły
działać (35)
3. Ewolucja masowej reklamy (47)
4. Pierwsze kroki: ważny jest klient, a nie udział w rynku (55)
5. Jak duża częstotliwość kontaktów pomaga wzbudzić zaufanie i jak ją
zwiększyć dzięki przyzwoleniu (73)
6. Pięć stopni przyzwolenia (91)
7. Pracuj nad przyzwoleniem jak nad produktem (123)
8. Wszystko, co wyczytałeś w internecie na temat marketingu, to bzdury!
(135)
9. Marketing za przyzwoleniem w internecie (147)
10. Analizy przypadków (161)
11. Jak ocenić program oparty na marketingu za przyzwoleniem (201)
12. Najczęściej zadawane pytania dotyczące przyzwolenia (207)
Podziękowania (231)
232 strony, Format: 14.0x20.5cm, oprawa miękka