|
SZTUKA RYNKOLOGII
KOTARBIŃSKI J. wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2014, wydanie I cena netto: 40.90 Twoja cena 38,86 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Sztuka rynkologii
Świat nieco zmienił nam się w ostatnich latach. Jeśli chodzi o biznes i ekonomię,
można wręcz rzec, że przeszła rewolucja. Ze społeczeństwa przemysłowego staliśmy
się społeczeństwem informacyjnym. Jako konsumenci nie jesteśmy już biernymi
odbiorcami przekazu marketingowego. Mamy siłę tworzenia i obalania marek, nasza opinia
się liczy, nasz głos ma (niemałą) wagę. Trzeba zrozumieć nasze potrzeby, słuchać
naszych słów, prowadzić z nami dialog. Nie warto próbować wmawiać nam, że coś jest
świetne, jeśli tak nie jest, albo że coś jest naturalne, jeśli aż świeci się od
chemii. Nie warto obrażać się na nas, jeśli słusznie krytykujemy jakość oferowanych
nam produktów i usług. Niestety, wciąż wiele firm, organizacji, polityków tego nie
rozumie.
Ta książka nie jest o marketingu. I równocześnie jest o nowej tożsamości
marketingu. Nie jest, jeśli rozumiesz marketing na sposób XX-wieczny, jako narzędzie do
tego, by za wszelką cenę coś sprzedać.
Jeśli chcesz zarobić na produkcie, usłudze, idei, a równocześnie zdajesz sobie
sprawę, że to, co oferujesz, nie jest warte swojej ceny - ta książka nie jest dla
Ciebie i nie pomoże Twojemu biznesowi.
Jeśli jednak wiesz, że oferujesz wartość, i chcesz stworzyć dla niej rynek:
zdobyć grono potrzebujących jej klientów, ulepszać ją dzięki dwustronnej
komunikacji, słowem - jeśli rozumiesz marketing na sposób XXI-wieczny, ta książka
jest dla Ciebie i powinna stać się Twoją lekturą obowiązkową! Przeczytaj, jeśli
chcesz zrozumieć rynkologię - sztukę kreowania wartościowych rynków i zarządzania
nimi.
Rozdział 1. Starter, czyli mocna wódka (9)
Rozdział 2. Przystawki do wyboru (21)
- Początki (22)
- Niematerialność (24)
- Nowa komunikacja (25)
- Sidła manipulacji (26)
- Wielowymiarowość rynku (29)
- Siła wartości (29)
- Mózgowa papka (31)
- Socjotechnicznie naznaczeni (32)
- Pionierzy rynkologii (35)
- Ci przeklęci bogacze (37)
- Sprzedaż na sztorc (38)
- Rynkowa wywrotka (40)
- Zyskomania (41)
- Scenografia rynku (42)
- Przebieralnia twarzy (43)
- Fałszerze umysłów (45)
- Kolorowanka (47)
- Dżuma stulecia (48)
- Dramarynki (50)
- Ambitna komercja (51)
- Zmanierowani wpływem (53)
- Kasa czy pieniądz? (54)
- Chciwusy (56)
- Rynkotwórstwo (58)
- Proces, nie sprzedaż (61)
- Korporacjoniści (63)
Rozdział 3. Zupa dnia (65)
- Świat marketerów (67)
- Marketing międzywojenny (69)
- Powstanie korporacji (75)
- Marketing peerelowski (78)
- Prywaciarze (83)
- Edukacja marketingowa (86)
- Marketing wolnego rynku (88)
- Pierwsza dekada (90)
- Otwarci na świat (92)
- Przedsiębiorczy jak Polak (94)
- Siła reklamy (96)
- Sztuka edukacji (101)
- Słowotwórstwo pospolite (102)
- Marketing kotlerowski (103)
- Sześć kręgów marketingu (105)
- Poczuj bluesa rynku (107)
- Film, książka i gra (109)
- Chciwość narkotyczna (116)
- Ściemniactwo pospolite (120)
- Homo formatus (123)
- Demon nadchodzi (126)
- Nowy świat (128)
Rozdział 4. Sztuka mięsa (135)
- Wartość zaistnienia (135)
- Wartość wyróżnienia (144)
- Wartość designu (153)
- Wartość lokalności (159)
- Wartość społeczności (168)
- Wartość innowacji (191)
- Tworzenie rynku (207)
- Ludzie marketingu (212)
- Teoria palisady (221)
- Teoria trzech uśmiechów (223)
- Kompetencje (228)
Rozdział 5. Deser (233)
- Marketingowe prawa Kotarbińskiego (233)
Rozdział 6. Mocna wódka na trawienie (237)
Podziękowania (239)
256 stron, Format: 15.5x23.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|