ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 40.20 38,19   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

SZEŚĆ POZIOMÓW WPŁYWU SPOŁECZNEGO ROBERTA CIALDINIEGO


KENRICK D. GOLDSTEIN N. SANFORD B./

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2014, wydanie I

cena netto: 40.20 Twoja cena  38,19 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Sześć poziomów wpływu społecznego

Nauka, praktyka i psychologia Roberta Cialdiniego


Perswazja to wyjątkowo cenna umiejętność,, choć jeszcze kilkadziesiąt lat temu postrzegano ją w kategoriach sztuki. A skoro tak, uważano, że zwykłemu śmiertelnikowi trudno jest ją opanować. Na szczęście tematem zainteresowali się naukowcy i okazało się, że perswazja jest nie tylko sztuką, ale i nauką! Rządzą nią naturalne prawa i ściśle określone reguły. Zatem nie tylko można się jej nauczyć, ale także zacząć jej nauczać. Dlatego firmy i organizacje coraz częściej decydują się szkolić w tej dziedzinie pracowników odpowiedzialnych za komunikację, aby potrafili egzekwować niezbędne zobowiązania i ustępstwa oraz dochodzili do porozumienia z partnerami.

Wybitni autorzy tej książki przedstawiają szereg lekcji perswazji, które z pewnością warto przestudiować, przyswoić i zastosować.

Poszczególne rozdziały (eseje) tej książki łączy jedna osoba - Robert Cialdini.

Przedstawiono tu zarówno klasyczne, jak i nowatorskie przykłady badań opartych na jego pracach. Dotyczą one zasad psychologii społecznej, aktywowania norm społecznych, zachowań prospołecznych i nowych możliwości, jakie zrozumienie narzędzi wpływu otwiera przed wszystkimi. Książka ta stanowi doskonałe wprowadzenie dla tych czytelników, którzy nie znają jeszcze prac Cialdiniego. Natomiast ci, którzy już je znają, znajdą w niej interesujące, wartościowe analizy jego najważniejszych dokonań.


Przedmowa (9)

Autorzy (11)

Wprowadzenie (Douglas T. Kenrick, Noah J. Goldstein i Sanford L. Braver) (15)

1. Sześć poziomów Boba Cialdiniego i pięć zasad wpływu naukowego (Mark Schaller, Douglas T. Kenrick i Steven L. Neuberg) (21)

2. Niedocenianie własnego wpływu przy poszukiwaniu pomocy (Francis J. Flynn i Vanessa K. Bohns) (35)

3. Droga najmniejszego oporu (Brad J. Sagarin i Kevin D. Mitnick) (51)

4. Płynność przetwarzania a wpływ społeczny (Petia Petrova, Norbert Schwarz i Hyunjin Song) (67)

5. Wieloprocesowe ujęcie wpływu społecznego (Richard E. Petty i Pablo Brinol) (79)

6. Pławienie się w cudzej chwale i spełnianie próśb podobnych do nas osób (Jerry M. Burger) (91)

7. Normy społeczne (Noah J. Goldstein i Chad R. Mortensen) (101)

8. Ewolucja, wpływ społeczny i współczynnik płci (Vladas Griskevicius, Jeffry A. Simpson, Kristina M. Durante, John S. Kim i Stephanie M. Cantu) (113)

9. Zaprojektowani pod kątem wpływu społecznego (John T. Cacioppo i Louise C. Hawkley) (127)

10. Wpływ społeczny w zachowaniach reprodukcyjnych u ludzi i innych gatunków (Abraham P. Buunk, Shelli L. Dubbs i Jan A.R.A.M. van Hooff) (137)

11. Egoizm czy altruizm? (Stephanie L. Brown i Jon K. Maner) (151)

12. Psychologia społeczna - teoretyczna, stosowana i w modelu pełnego koła (Stephen G. West i William G. Graziano) (163)

13. Zmiany behawioralne w stylu Cialdiniego (Rick Van Baaren i Ap Dijksterhuis) (181)

14. Kolektywna psychologia społeczna w modelu pełnego koła (Darwyn E. Linder, John W. Reich i Sanford L. Braver) (191)

Literatura cytowana (207)


240 stron, Format: 14.0x20.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022